מסך ה-LG UltraGear 24GN600-B אומנם קטן אך הוא כלל לא נופל באיכות. הצבעים בו חדים, חווית המשחק חלקה ומענגת, והוא עמד בכל הדרישות שלי כמעט באופן מושלם ובמחיר משתלם במיוחד.


אני בספק אם יש מישהו שלא מכיר את חברת LG הקוריאנית, החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרים, אבל ידועה בעיקר בזכות המסכים המעולים שלה. בשנים האחרונות החברה משקיעה בעולם הגיימינג ובמקביל לגיימינג התחרותי (כפי שסיפרנו לכם) השיקה סדרה של כמה וכמה מסכים מיוחדים לגיימינג.

קטן אך אפקטיבי

ה-LG UltraGear 24GN600-B הוא מסך בגודל 24 אינץ', הבנוי סביב פאנל IPS עם צבעים חיים ומרהיבים, שמגיע ברזולוציית FHD (או 1080p) ועם קצב רענון של 144Hz, כך שהמסך יכול להתאים גם לאנשי משרד שצריכים דיוק בצבעים (כגון מעצבים), וגם לגיימרים שצריכים זמן תגובה מהיר.

מבחינת העיצוב של המסך, ה-LG UltraGear 24GN600-B שומר על הקו של שאר המסכים בסדרה, עם התמקדות בצבע שחור נאה יחד עם נגיעות של הדגשות בצבע אדום. בעוד שאני פחות מתחברת לעיצוב של המסך, כן ניתן לומר שהוא נעים ואינו מפריע. המסך עומד על רגלית קטנה וחביבה שאינה תופסת מקום רב על השולחן.

תוכלו למצוא את החיבורים של המסך בחלקו האחורי, הם כוללים 2 חיבורי HDMI, חיבור אוזניות, חיבור Displayport וחיבור חשמל. ביחד עם המסך, בתוך הקופסה, תמצאו כבל חשמל וכבל Displayport.

אלו נתוני פתיחה מצויינים למסך, ובהחלט הייתה חוויה לנצל את יכולותיו בין המשחקים והעבודות השונות שביצעתי עליו בזמן שהיה אצלי.

LG UltraGear 24GN600-B – יתרונות וחסרונות

המסך הקטן והחמוד הזה הצליח לספק חווית משחק נפלאה עבור כל משחק ומשחק שהרצתי עליו. בזמן השימוש, ולא משנה באיזה משחק, לתת חווית משחק נעימה ומוצלחת. המשחקים זרמו בצורה נפלאה על המסך, ולחלוטין התרשמתי מקצב הריענון וכמה חלק הכל נראה.

החסרון הראשון שעולה לגביו הוא הגובה שלו ביחס למסכים ארגונומיים אחרים. ה-LG UltraGear 24GN600-B מאוד נמוך, מה שהופך אותו למעט לא נוח במידה וחשוב לנו שהמסך יהיה בגובה העיניים. גם כן, לא מדובר בחיסון מהותי, קל מאוד לפתור זאת עם מגביה מסך או אלטרנטיבה שלה (אני מדברת אליכם אנשים שמשתמשים בחבילת די A4).

אחריי ששמתי מגביה מסך, גם הגובה וגם הגודל לא הפריעו לי בכלל. הוא הצטיין בעבודות משרדיות פשוטות ומורכבות וגם סתם שוטטות ברחבי האינטרנט. נכון, אני רגילה למסכים גדולים יותר בדרך כלל, ולכן גם חששתי לקחת מסך קטן (כן, היום מסך 24 אינץ' כבר נחשב קטן!), ובכל זאת התרשמתי ממנו לטובה.

יתרון נוסף שיש למסך המקסים הזה, הוא שהעלות שלו משתלמת מאוד לכיס במיוחד לחוויה המופלאה שהוא מספק. למי מאיתנו שמחפש מסך לא יקר אך שיענה על הדרישות שלו, המסך הזה בהחלט יתאים לדרישות מבלי לגרום לחור בכיס.

חיסרון בולט ב-LG UltraGear 24GN600-B הוא שאין אפשרות לשנות את הזווית שלו, או להגביה/להנמיך את הרגלית. ניתן להניע אותו קדימה ואחורה אך זה הכל למעשה. המסך די מקובע, אבל זה לא משמעותי ואינו גורע מהאיכויות שלו. אך היות והמסך מגיע עם אפשרות חיבור בתקן VESA 100, אז ניתן לרכוש כל זרוע פשוטה אחרת ולחבר למסך (במקום הרגלית הקיימת, שבמילא לא נוחה במיוחד), כך שגם זה לא חיסרון משמעותי, במיוחד בתחנת עבודה במשרד.

מסך דו שימושי

מבחינת שימוש למשחקים, ה-LG UltraGear 24GN600-B אינו נופל ממסכים אחרים בסדרה, כמו ה-LG UltaGear 27GL850‎. חווית הגיימינג בו הייתה מהנה, וכל משחק שהרצתי עליו היה חלק ובאיכות נפלאה.

מבחינת עבודה משרדית אפשר לומר שעקב האכילס של ה-LG UltraGear 24GN600-B הוא גודלו, כך שבעוד שאכן מדובר במסך שמספק את מעט הביצועים הנדרשים לעבודה משרדית – היה קצת קשה מאחר ואני רגילה לעבוד עם מסכים גדולים יותר.

למרות זאת, העשייה שלי והפעילות שלי לא נפגעה מעניין הגודל. המסך בהחלט איפשר לי לעבוד ולבצע את העבודות הפשוטות יותר שביצעתי עליו. יתכן ושני מסכים כאלו יחדיו היו עושים עבורי את ההבדל. בכל זאת, מדובר כאן במסך מצויין למרות הקטנוניות שלי בעניין הגודל.

חוויתי בהחלט

אם ניקח צעד אחורה ונסתכל על המסך, נבין שנכון שגודלו אינו מתאים לכולם, אך מבחינת חוויה המסך הזה בהחלט מסוגל לספק חווית גיימינג נפלאה, תוך העברה של צבעים חדים וחווית משחק חלקה ונעימה.

ה-LG UltraGear 24GN600-B זמין כבר עכשיו בעלות של 989 ש"ח, וביחס למחירו – הוא בהחלט נותן תמורה.

המסך LG UltraGear 24GN600-B סופק ע"י נציגות LG בישראל.