חברת LG, שאתם מכירים וכתבנו עליה לא מעט בשבוע שעבר, נכנסה לשיתוף פעולה מעניין עם אירגון Gen.G עם סדרת מסכי LG UltraGear שלה.

למי מכם שלא מכיר, Gen.G היא חברה המפעילה שמונה צוותים מקצועיים בארה"ב, דרום קוריאה וסין, שאלו הם השווקים החשובים ביותר בעולם בתחום ה-Esport. כל אחד מהצוותים הללו מתמחה באחד מהמשחקים הפופולרים כגון Overwatch, League Of Legends ועוד. מעבר לצוותים הללו, Gen.G היא אקדמיה עולמית המספקת תוכניות הדרכה חדשות ומטפחת את התפתחותם של מובילי העתיד בתעשיית המשחקים והספורט האלקטרוני.

חברת LG לא זרה לעולם הגיימינג. למעשה סדרת המסכים שלה UltraGear כבר זיכתה אותה במעמד של כבוד בעולם הגיימינג, והיא ללא ספק חברה מוערכת בזכות המוצרים המוצלחים שלה. שיתוף הפעולה הזה בין החברה לאקדמיה מהווה דרך נהדרת של LG להראות תמיכה בקהילת הגיימינג ובתחום הספורט האלקטרוני בפרט.

על המסכים החדשים בסדרה סיפרנו לכם בסוף השבוע האחרון לאחר מסיבת העיתונאים הגדולה של החברה לכבוד CES 2021, ובנוסף למסך החדש בסדרה, היא חשפה גם דור חדש של טלויזיות חדשות בסדרת LG OLED ועוד המון מוצרים חדשים. בנוסף לכל אלה, החברה הודיעה מוקדם יותר השנה על שיתוף פעולה עם חברת Xbox והתאמת הטלויזיות החדשות שלה לקונסולות הדור החדש, ואפילו הקדשנו להן סרטון.

כאמור, חברת LG נכנסת לשיתוף פעולה מעניין עם חברת GEN.G במטרה לקדם ולהתקדם בעולם הגיימינג התחרותי. חברי הצוות ב-Gen.G יוכלו להנות ממסכי החברה עבור המשחקים והטורנירים שלהם, ואני נוטה להאמין שחברת LG תלמד המון משיתוף הפעולה הזה.

אין ספק שחברת LG מאוד מעוניינת להראות את תמיכתה בעולם הגיימינג, ולא רק במטרה לעשות רווח. היא נותנת תמיכה ומביעה עניין ורצון לתת לנו, השחקנים, חוויה לא פחות מפנומנאלית עם ביצועים מרשימים. מעניין מה עוד היא מתכננת עבורנו השנה.