כחלק ממסיבת העיתונאים של LG ב-CES 2021 שנערך ביום שני האחרון, אחת החשיפות המרשימות ביותר שלה היתה הטלפון המתגלגל שלה, אך היא בהחלט נתנה תצוגה מרשימה למוצרים רבים נוספים, בין היתר מסך ה-UltraFine OLED.

החברה הציגה פריטים רבים במהלך כנס העיתונאים שלהם מיום שני האחרון כך שאנו צפויים לשנה עמוסה במוצרים וטכנולוגיות חדשניות ומעניינות שיגיעו אלינו השנה ב-2021. אני חייבת להודות שחלק מהדברים שהציגה החברה הרשימו אותי במיוחד, וכן, גם מהמסך הזה התרשמתי בהחלט.

חברת LG הציגה את המסך ונתנה דגש לשימושים, או נכון יותר לומר למשתמשים שעבורם יהיה מסך זה רלוונטי ביותר, והם כמובן גיימרים, יוצרי תוכן וידאו וצילום מקצועיים. החברה ציינה במהלך הצגת המסך שהשימושים והיכולות שלו יטיבו הכי הרבה עבור גיימרים, עורכי תוכן וידאו וצלמים מקצועיים. כמובן, אלו כמובן לא הפרטים היחידים שהסכימה החברה לספק, היא הציגה גם את הנתונים המרשימים שלו.

מדובר במסך בגודל 31.5 אינץ' שמסוגל לשדר ברזולוציית 4K (כלומר 3840X2160). בנוסף לנתונים הללו, המסך יגיע גם עם שלל חיבורים: שתי יציאות של Display Port, חיבור של USB-C, שלוש כניסות של USB רגיל וכמובן יציאה אחת נוספת של HDMI.

כן אתוודה ואומר שמבחינת עיצוב חיצוני, הוא אינו ייחודי או מתלבט ביחס למסכים אחרים. הוא מעוצב בצבע אחיד, שבדרך כלל עדיף לטעמי, והרגלית שלו פשוטה למידי. יחד עם זאת, כשמדובר במסך כזה, פחות צריך להתמקד בנראות החיצונית שלו, ומה שבאמת חשוב, לדעתי לפחות, זה מה שהוא מספק ובחוויה שנוכל להרוויח משימוש בו.