חברת הטכנולוגיה הענקית מקוריאה, LG, הציגה ביום שני האחרון כחלק מתערוכת CES 2021 את הטלפון סלולארי החדש שלה בשם LG Rollable והוא מטורף.

את המוצר ראינו אי אז בספטמבר האחרון, אך זו היתה רק הצצה בלי יותר מידי מידע מעבר, היכולות שלו ולמעשה כלום פרט למראה הכללי שלו. בזמנו, כשראינו את הקדימון לטלפון הזה, הוא היה נראה כמו טלפון שיגרתי ולא מיוחד בשום צורה שהיא, אבל הפעם אפשר לומר שהחברה הצליחה להפתיע.

במבט ראשון, נראה שמדובר בטלפון בגודל סטנדרטי, עם עיצוב מסך נקי ושחור, ובאופן כללי ניתן להבין שהוא מסוגל "להחליק" כלפי מעלה לגודל של מיני טאבלט. כשחושבים על ככה, לא נשמע שיש כאן משהו מעניין במיוחד, בוודאי לא משהו שלא ראינו קודם. אך הפעם, זכינו לראות את ההחלקה הזאת בפעולה וזה החלק המרשים ביותר.

כפי שניתן לראות בטיז הקצרצר שהראתה החברה (ממש השניות האחרונות של הפרזנטציה כאן), ניתן לראות אותו מבצע את פעולת ההחלקה בזמן שמתנגן משהו על המסך. לא ברור לי אם מדובר בדמו חי או רק בהדמיה, אבל אם אכן מדובר בדמו חי, נראה כי פעולת ההחלקה כלל לא פוגמת במה שהמכשיר משדר. היא היתה כל כך חלקה שכמעט ולא שמתי לב לרגע שיש תזוזה במסך בצפייה הראשונה.

אני חייבת לומר ש-LG נהגה בחמקמקות מסויימת שכן היא עדיין לא חשפה פרטים בנוגע לשמו של המוצר. הסרטון אמנם הוצג פעמיים במהלך הכנס, בהתחלה ובסוף המצגת, אבל עדיין לא קיבלנו מידע לגביו. ברור לנו שהמוצר יושק לשוק בשנה הקרובה וניכר שמדובר במכשיר מעניין במיוחד, אבל לצערי אלו כל הפרטים שבחרה החברה לספק לנו בשלב זה.

LG היא לא החברה היחידה שמנסה להחזיר באופן מסויים את הקונספט של מסכים נפתחים בשימוש עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. גם חברות נוספות ניסו זאת, כמו למשל TCL שהציגה את המכשיר שלה כבר בשנה שעברה, אך בניגוד למוצר שמופיע כאן, את הנייד של TCL יש צורך למשוך בזהירות. אני חייבת להודות ששני המכשירים די דומים לפי מה שראינו עד כה.

אני די בטוחה שנעקוב אחר פרטים נוספים לגבי המכשיר, הוא ללא ספק יכול להיות שימושי במגוון רחב של דרכים והוא נראה כמו מוצר שהשוק של היום יקבל בברכה. דבר נוסף שמאוד מעניין לגביו זה האופן הפלאי שהצליחה החברה לגרום למסך לבצע את פעולת ההחלקה הזאת בצורה חלקה כל כך. אין ספק שהשנה הזאת תביא לנו עוד המון דברים מופלאים ומעניינים מעולם הטכנולוגיה.