כחלק מתערוכת CES 2021 ביום שני האחרון, קיימה חברת LG מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה היא חשפה מספר רב של מוצרים שהיא מתכוונת להשיק השנה, כשללא ספק טליויזיית ה-LG OLED Evo היא היהלום שבכתר של התצוגה עבור LG, והמחיר שלה יהיה בהתאם.

אם אתם לא מכירים את הקונספט של OLED זה למעשה קיצור של Organic Light-Emitting Diode. מה זה אומר? ובכן, הטכנולוגיה הזאת נותנת איכות תמונה וצפייה טובות בהרבה לעומת מה שהיינו רגילים אליו בתמונות וסירטונים של LCD, והסיבה לכך היא שכל פיקסל ופיקסל בטכנולוגיה של OLED עומד בפני עצמו ומייצר את התאורה הייחודית שלו כך שהתוצר הסופי איכותי יותר, מדויק יותר, וניכר הרבה יותר לעין.

LG הקוריאנית שולטת די חזק בטכנולוגיה הזאת כבר כמה שנים, אך לא ביצעה בה שינויים משמעותיים בשנים האחרונות ולמעשה אפשרה לטכנולוגיה הפשוטה יותר של LCD להשתפר. בעקבות ההכרזה על מסכי LG OLED Evo, ניכר שהם שידרגו משמעותית את התוצר שלהם.

מאחר ומדובר בסדרה, הרשו לי להציג כל אחד מהמסכים והאיכויות שלו, הגדלים שבהם נוכל למצוא אותם ומספרי הדגמים שלהם:

אני אתחיל עם סדרת הפרימיום שמציעה את האיכות הגבוהה יותר ברזולוציית 8K. ה-LG Z1 Series מגיעה בשני גדלים לבחירה: 88 אינץ', ו-77 אינץ'. שני אלה הן למעשה חוד החנית של הסדרה, הם מציעים את האיכות הגבוהה ביותר ואלה גם המסכים הגדולים ביותר שתוכלו למצוא עם טכנולוגית ה-OLED. אין ספק שהאיכות תהיה פנומנאלית, אך חשוב לזכור שיתכן ויהיה לכך מחיר גבוה במיוחד.

תת הסדרה הבאה היא ה-G1, שמציעה את הטלויזיות הדקות ביותר מבין המוצרים. היא מגיעה בשלושה גדלים אפשריים: 55, 65 ו-77 אינץ'. סדרת ה-G1 על כל גדליה, היא היחידה מסדרות ה-Evo שמגיעה עם הכיסוי המיוחד של Evo, שעל פי המפתחת, מביא איתו אפשרויות איכות צפייה הרבה יותר בהירות ומציאותיות מכל טלוויזיה אחרת. בנוסף לכך, שתי הסדרות, ה-G1, וה-Z1 מגיעות עם שלט משודרג.

סדרת הדגמים האחרונה היא ה-C1, שממשיכה את דגם ה-C של החברה, ומגיעה במבחר הגדלים הכי רחב כאן. היא מתחילה מ-48 אינץ' ומגיעה עד דגם בגודל 83 אינץ'. זאת נחשבת לסדרת הגדמים הבסיסית של החברה.

כל הדגמים שעליהם כתבתי עד כה, מגיעים עם מעבד חדש מדור A9 על פי החברה. על כן אלו טלויזיות חזקות ועמידות יותר מקדמותיהן בסדרה. הדגם של A1, ואל תבלבלו בינו לבין המעבד מלמעלה, מגיע עם המעבד המיושן יותר של החברה שהוא A7. הוא כמובן יהיה גם הדגם הכי נגיש וזול של הסדרה והוא מגיע בגדלים מ-48 אינץ' ועד 77 אינץ'.

אז מה באמת חשוב לנו מבחינת הסדרה החדשה הזאת של טלויזיות LG? התמיכה הנרחבת והגדלה שלה בכל מה שקשור בחוויית הגיימינג. דגמי החברה תומכים באופן נרחב בטכנולוגיות של NVIDIA G-sync וכמובן גם בטכנולוגיית ה-Free-Sync של חברת AMD. הפיצ'ר מאפשר לטלויזיה לזהות את הז'אנר בו נבחר לשחק, בין אם זה משחק תפקידים או שחקן מגוף ראשון ובכך להתאים את הבהירות בהתאם לסיגנון המשחק.

בנוסף לפיצ'ר המדהים שציינתי מעלה, הטלויזיות האלה תומכות הן בשירות הענן של NVIDIA למשחקים וגם בשירות של Google Stadia – כל מה שאנחנו השחקנים צריכים כדי להשתמש בהם זה שלט מתאים ומנוי רלוונטי, יחד עם חיבור אינטרנטי מוצלח. שני השירותים הללו יהיו זמינים עבור הטלוויזיות לקראת סוף השנה הנוכחית, כך דיווחה LG. בנוסף אליהן, גם את האפליקציה של Twitch תהיה זמינה בטלויזיות הללו.

אין ספק שהחברה ממש יצאה מגדרה עם סדרת הטלויזיות הזו כדי להנגיש את האיכות שבצפייה גם למשחקים ולמעשה אלינו, השחקנים שישמחו להינות מאיכות בלתי מתפשרת של משחק. יהיה מעניין לראות אותן בפעולה עם מגוון הממשקים והאפשרויות שנפתחו כעת בפנינו.