חברת Gigabyte מצרפת שלושה לוחות אם חדשים למשפחת ה-VISION שלה, המיועדת ליוצרי תוכן שרוצים שילוב של איכות חומרים ובנייה ברמה הגבוהה ביותר, ומצד שני מראה נקי וסולידי, עם כמה שפחות הפרעות RGB למיניהן.

שלושת הלוחות החדשים מגיעים עם ערכת השבבים (צ'יפסט) החדשה של חברת Intel, ה-Z590, שהיא ערכת השבבים המתקדמת ביותר עבור מעבדי דור 11 של החברה, כששני לוחות יגיעו בגודל סטנדרי (ATX), ולוח אחד בסטנדרט המיוחד למחשבי מיני (ITX).

כיוון שהלוחות מכוונים ליוצרי תוכן, תוכלו למצוא בהם קריצות לתחומים אלו, בין אם מדובר על מערך סאונד איכותי ביותר הכולל את שבב ה-ALC4080 מבית Realtek, ומערך DTS:X לאיכות סאונד מדויקת וחסרת פשרות.

בין אם מדובר על חיבור יעודי ללוחות גרפיים (כדוגמת לוחות Wacom) על ידי חיבור USB Type C יחיד בעזרת טכנולוגיית ה-VisionLINK TB, מה שמאפשר שולחן עבודה מסודר יותר עם פחות כבלים.

ובין אם הפיצ'רים הסטנדרטיים המגיעים עם לוחות הכוללים ערכת שבבית Z590, כמו חיבור אינטרנט סופר מהיר 2.5G, תמיכה בתקן PCIe 4.0 החדש (הן עבור ה-GPU והן עבור כונני NVMe), תמיכה ב-RAM במהירויות של עד 4,800MHz, ואפילו תמיכה ברשת WiFi אלחוטית בתקן 6 החדש – WiFi 6 802.11ax.

בהחלט מדובר על לוחות עמוסים בכל טוב מבחינת הפיצ'רים שלהם, אבל מעבר לכך – מדובר בלוחות אסטטיים מאוד, בעלי מראה בוגר ורציני, שיכולים להשתלב יפה מאוד בכל עמדת עבודה רצינית, בין אם בעמדת סטרימינג ביתית, ובין אם במחשב משרדי.