חברת Peak Design, למי שלא מכיר, היא חברה שמייצרת מוצרים שונים לצילום. החברה הוקמה על ידי תמיכה המונית כגון Kickstarter, שם היא הציגה לראשונה את החצובה המיוחדת שלה ואת התיקים השונים שלה ליום-יום או לטיולים. המוצרים של החברה אינם זולים אך הם, על פי ביקורות, שווים את המחיר, ועכשיו הם פונים לאחד מנתחי השוק הגדולים, שוק המובייל.

במהלך CES 2021, הכריזה החברה על מוצר חדש לטלפונים הסלולריים הנקרא – Mobile by Peak Design. המוצר החדש דומה במקצת לתוספים השונים של אפל לטלפון החדש שלה כמו הMagSafe אך מיועד לשלל טלפונים ולא רק לאייפון.

בדומה למוצר החברה Peak Design’s Capture, אשר תופס את המצלמה לתיק, גם הMobile by Peak Design נותן דרך לחבר את הטלפון הנייד שלכם לכל מיני מוצרים כגון חצובה, תופסן לרכב, מעמד טעינה, תופסן לאופניים ועוד.

המוצר מתמקד סביב המחבר של Peak Design, ה-"SlimLink", שהוא שילוב חכם של תופסן פיזי ומגנטי אשר יכול להתחבר אל הנייד שלכם בעזרת מגן ייעודי או מתאם נדבק אוניברסלי. שילוב זה של נעילה "רכה" (הנעילה המגנטית) ונעילה קשיחה (הנעילה הפיזית) מאפשרת לכם ורסטיליות גדולה יותר בשימוש השגרתי שלכם ודואגת שתהיה לכם גם אפשרות של "שליפה מהירה" וגם אפשרות עם רמת אבטוח גבוהה למניעת ניתוק לא רצוי.

Peak Design כבר סיימו בהצלחה את ה-Kickstarter של המוצר, אשר כבר עוצב ברמת גימור גבוהה ואיכותית ואף נשלח לחלק מהמדיות השונות בעולם לסיקור. המוצר צפוי לצאת לשוק החופשי אי שם לקראת אמצע 2021 (כנראה באביב) ויעלה כ-39.95 דולר. בחבילה תקבלו את הכיסוי לטלפון ואחד המעמדים לבחירתכם. תוכלו להתרשם מעוד תמונות כאן: