מוקדם יותר השבוע הכריזה Samsung על ה-Galaxy Buds Pro, הדגם החדש לאוזניות ה-True Wireless שלה.

ה-Galaxy Buds Pro יתאימו לכל סיטואציה, החל מריצה ועד האזנה לפודאקסטים במשרד וניהול שיחות. סמסונג שמה דגש על איכות הסאונד ושיפרה משמעותית את הבאס והטרבל מה שיבטיח למשתמשים חוויית סאונד ברמה גבוהה.

האוזניות משתמשות בשלושה מיקרופונים ובטכנולוגיית זיהוי קול שמאפשרת להן לנטרל רעשי רקע בזמן שיחה. ה-Buds Pro מעוצבות בצורה שכמעט ולא בולטת מהאוזן כדי להפחית רעשי רוח.

האוזניות כוללות סינון רעשים אקטיבי ומאפשרות סינון רעשי רקע של עד 99%, אך ניתן גם להשתמש בכיוונון ה-Ambient Sounds כדי להגביר את הרעשים סביבך במידה ואתה צריך להיות ער לסביבה שלך. שילוב בין שתי הטכנולוגיות מאפשר התאמה אישית לסיטואציה הנדרשת למשתמש באותו הרגע. אחד הדברים המרשימים הוא האופן האוטומטי שבו שתי המערכות עובדות: כשהאוזניות מזהות את דיבור המשתמש, הן יכולות לעבור ללבד ממצב ביטול רעשים למצב הגברה. הן גם יורידו את עוצמת השיר המתנגן אם נדבר על מנת לאפשר ניהול שיחה מבלי להוציא אותן מהאוזניים.

מאחר ומדובר באוזניות Galaxy, כמובן שהן מתממשקות מעולה עם מכשירי גלקסי אחרים. הן יכולות להתחבר במקביל למספר מכשירי גלקסי כך שאם לדוגמא אתם צופים בסרטון בטאבלט Galaxy שלכם, ומקבלים שיחה בטלפון ה-Galaxy שלכם, הסרטון יעצר והסאונד יעבור לטלפון עד לסיום השיחה, מה שיחזיר את הוידאו לפעולה לבד.

ה-Buds Pro יספקו 8 שעות של נגינה ועוד 20 שעות עם קייס הטעינה שמגיע איתן. שימוש בביטול רעשים אקטיבי יפחית את זמן השימוש ל5 שעות ו13 שעות בהתאמה. טעינה של 5 דקות יספיקו לשעה אחת של נגינה.

האוזניות מגיעות עם הגנה ממים בתקן IPX7 מה שהופך אותן לאוזניות העמידות ביותר למים בסדרת גלקסי.

האוזניות כבר מופיעות בעמוד הבית של סמסונג, אך כרגע אין להם תימחור רשמי בישראל.