הסדרה הפופולרית Hitman חוזרת בפעם השמינית. לא, לא התבלבלתם. המשחק אולי נקרא Hitman 3 אבל הוא השמיני בסדרה.

המשחק הוכרז ביוני 2020 למגוון רחב של פלטפורמות: PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, ואפילו ל-Google Stadia. עכשיו אנחנו יודעים שהוא יגיע ל-Nintendo Switch ב-20 בינואר, לצד ההשקה על כל שאר הפלטפורמות. אבל יש קאץ'.

Hitman 3 קצת גדול על הסוויץ', אבל האנשים של Nintendo פנו לקלאוד גיימינג (משחקי ענן) כדי לעבד את המשחק דרך שרתי החברה. בהחלט מדובר בפתרון מדהים שיכול להציב את הקונסולת הסוויץ' החלשה יחסית בשורה אחת עם Series X ו-PlayStation 5.

לצערנו, שירות משחקי הענן של סוויץ' לא זמין כרגע בארץ, אבל אנחנו מקווים שהשירות יתרחב ויגיע למקומות נוספים בעולם בעתיד הקרוב, כולל ישראל.

המשחק Hitman 3 הוא משחק התגנבות מגוף שלישי מבית IO Interactive. מתנקש מהונדס גנטית בשם Agent 47 מחסל אנשים בדרכים מגוונות ומשונות. אפשר לצלוף ממרחק, אפשר להרעיל את האוכל, ואפשר לתקוע כדור בראש מחופש לשומר ראש. האפשרויות בכל התנקשות במשחקי Hitman תמיד מגוונות ומפתיעות והאתגר לביצוע ההתנקשות תמיד היה מעניין.

המשחק ימשיך את הסיפור של שני קודמיו ויתרחש במגוון מקומות ברחבי העולם, כולל מקומות חדשים כמו דובאי, דארטמור, ברלין והרי הקרפטים. הכותר השלישי בסדרה יעסוק המון בסיפור ובעלילה והתוכן של ההתנקשויות יהיה מעניין לא פחות מההתנקשויות עצמן. כמו תמיד נוכל להתגנב, ללבוש תחפושות, או לנצל את העבודה ש-47 עדיין הבעלים הגאים של שני אקדחים מעוטרים ומושתקים כמיטב המסורת.

Hitman 3

אז למה בעצם זה המשחק השלישי כאשר בפועל הוא השמיני?

המשחק Hitman המקורי פותח על ידי IO Interactive והופץ על ידי Eidos Interactive בשנת 2000. אחרי חמישה משחקים, המפיצה החדשה Square Enix (שקנתה את Eidos ב-2009) החליטה לעשות לסדרה ריבוט מוצלח תחת אותו שם – Hitman. עכשיו, ב-2021, המפתחים IO Interactive מוציאים את Hitman 3 באופן עצמאי, בלי מפיצה.

לא רק ש-Hitman 3 הוא טכנית משחק אינדי, הוא גם תומך ב-PSVR על הפלייסטיישן 4, ויהיה המשחק Hitman שזמין על הכי הרבה פלטפורמה, כולל Google Stadia. אך יחד עם כל הטוב הזה, המשחק לא יתמוך ב-Cross-platform פשוט מכיוון ש-Hitman 3 לא כולל מצב מרובה משתתפים כמו שהיה ב-Hitman 2. 

השינוי שהביאה IO Interactive למותג הוא שינוי מרענן ואני מחכה לראות איך יראה המשחק הסופי שבינתיים קוצר שבחים.

Hitman 3 יותא ב-20 בינואר על PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox One, Google Stadia, וגם על ה-Switch (רק לא פה).