חברת IO Interative הכריזה על Hitman 2, העונה השנייה של Hitman. שאפשר לתאר, בין היתר, כסימולטור רוצח שכיר.

המפיצה Warner Bros. מתארת את העונה השנייה בתור "המשך". לא ברור עדיין אם זה אומר שהמשחק יגיע בתור חוויה מלאה או אם כמו בפעם הקודמת, המשחק יפוצל לפרקים שיצאו בהפרש זמנים ביניהם. בהתייחס לעובדה שטריילר ההכרזה מראה רק מיקום אחד, רוב הסיכויים הם שהפורמט של הפרקים יישאר גם הפעם.

כמו במשחק הקודם, Hitman 2 ישים את הדמות המרכזית – סוכן 47 בעולמות פתוחים מלאים בפרטים, עם מגוון דרכים יצירתיות (וסטנדרטיות) להרוג את המטרות שבחוזה. לרשותנו יעמדו מבחר רב של כלים, נשקים, תחפושות ומגוון טכניקות התגנבות על מנת לייצר רצפי אירועים ייחודיים. רצפי אירועים שלרוב יסתיימו כאשר מישהו בבית קברות. ובינינו, זה פחות או יותר מה שאנחנו מצפים מהסדרה הזו, והיא עומדת בציפיות עד כה.

המיקום הראשון אותו נחקור הוא העיר השמשית מיאמי, ארה"ב שם נתחקה אחרי המטרה שלנו תוך כדי מירוץ פורמולה שמתרחש במהלך המשימה. לפי הטריילר, לפחות אחת מהמטרות משתתפת במירוץ, מה שמפאשר לכמה דרכי פעולה מעניינות ונפיצות במיוחד. בינתיים לא ידוע על סביבות נוספות שיהיו במשחק, אבל ההכרזה הרשמית מתארת מסע מסביב לגלובוס בערים וג'ונגלים מסוכנים.

במהלך מסע ההרג, סוכן 47 יצוד את סוכן הצללים והארגון הצבאי שלו בשביל להיפטר מהם אחת ולתמיד. כמו כן סוכן 47 ילמד סודות על עברו, שעליו לא ידוע הרבה. סודות אלו ישנו את הסדרה לנצח. לא ממש ידוע מה יכול לטלטל את 47 יותר מהעובדה שהוא שיבוט של 5 פושעים ידועים, אבל נחייה ונראה.

Hitman 2 יחדש בכך שהוא יציג מצב Co-Op חדש שבו שני שחקנים יוכלו לעבוד ביחד כזוג צלפים ולהעזר זה בזה בשביל לחסל את המטרות מבלי להתגלות.

אם עקבתם אחרי הסדרה, Hitman 2 לא אמור להיות הפתעה. המנכ"ל של IO Interative כבר אישר שהמשחק בפיתוח במהלך 2017, והלוגו של המשחק הודלף לפני כמה ימים. Hitman 2 יהיה זמין עבור המחשב האישי, Playstation 4 ו-Xbox One ב-13 לנובמבר 2018. הזמנה מראש של המשחק מקנה כבר עכשיו גישה למצב משחק של התנקשות באמצעות רובה צלפים בלבד. מצב זה זמין גם כשחקן יחיד וגם כ-co-op.