המשחק החדש של שומרי הגלקסיה האהובים, Marvel's Guardians of the Galaxy, יוצא לאוויר העולם ממש בקרוב. כחלק ממבצע חדש של Nvidia, כל מי שירכשו מחשב נייד עם כרטיס גרפי מתוצרת של Nvidia יזכו גם בעותק חינמי לגמרי של המשחק.

Marvel's Guardians of the Galaxy

המשחק החדש של שומרי הגלקסיה האהובים על כולנו יוצא בתאריך ה-26 לחודש הנוכחי. המשחק מגיע בהמשך למשחק Marvel's Avengers שיצא לפני כשנה. אחד החסרונות המרכזיים של Marvel's Avengers הוא מודל ה-Live Service שלו; שמצד אחד הסתמך על גריינד לאחר סיום מצב הסיפור על מנת לחזק את הדמויות שלכם, ומצד שני הציע מעט מאוד תוכן לזה, והתבסס על מספר מצומצם של משימות שמתרחשות באותן מפות שוב ושוב.

אבל הפעם נראה שהדברים יהיו קצת אחרת, ויותר דומים לחוויה סיפורית אחת ויחידה שבה אנחנו נשחק ספציפית בתור Star Lord (סטאר-לורד) המוכר והאהוב. סטאר-לורד כמובן מלווה עם החברים הטובים שלו: Gamora, הבת הירקרקה של ת'אנוס ומתנקשת מפורסמת; Drax הבלתי מנוצח, לוחם עוצמתי ומסוכן שחמוש בחוש הומור קטלני ומוזר; ואחרונים ואהובים הם Rocket Racoon ביחד עם Groot, צמד החמד הכי קטלני בצד ההוא של הגלקסיה.

Marvel's Guardians of the Galaxy נחשף בפנינו בתערוכת E3 האחרונה ולאחרונה גם נחשפנו לעוד תוכן ומערכות מתוך המשחק והמשחקיות שלו. אנחנו מצפים לקראתו, ומקווים לעוד סיפור וזמן משפחתי עם המשפחה הגלקטית האהובה עלינו.

המשחק Marvel's Guardians of the Galaxy עתיד לצאת ב-26 באוקטובר ל-PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, ו-Nintendo Switch בגרסת ענן.