חברת SteelSeries הדנית עושה עבודה מעולה בכל הקשור לציוד היקפי לקהל הגיימרים. יצא לנו לנסות ולחוות בעצמנו לא מעט מהמוצרים שלהם כגון ה-Rival 650, ה-Arctis 9 wireless, ה-Apex 5 ועוד, ועל פי רוב לא היו לנו דברים רעים לספר עליהם. חברת ביקונקט, נציגת SteelSeries בארץ, משיקה את סדרת ה- SteelSeries Prime הכוללת שלושה עכברים חדשים וכן סט אוזניות שמתהדרים בתכונות משנות משחק.

מבין שלושת העכברים, שניים מהם חוטיים והשלישי אלחוטי. העכברים מגיעים עם מתגים אופטיים-מגנטיים שמשפרים את הדיוק בהקלקה ובעלי עמידות גבוהה. יחד עם זה, בעכברים מותקן חיישן TrueMove Pro המאפשר יכולת מעקב 1 על 1, ומעקב הטייה (Tilt Tracking), מה שיוריד משמעותית שגיאות מעקב גם אם אתם באמצע משחק סוער למדי.

שלושת העכברים מתהדרים גם בעד 18,000 CPI, ב-450 IPS ובהאצה של 50G, תכונות שיקנו דיוק גבוה בתנועות העכבר. העכברים של סדרת ה-Prime גם קלילים למדי, כ-69 גרם, ומאפשרים שלל אחיזות, Finger, Claw ו-Palm.

בוודאי תהיתם מה ההבדל בין העכברים; ובכן, ה-Prime Wireless וה-Prime+ נבדלים מעכבר ה-Prime בכך שיש בהם גם חיישן הרמה עם יכולת הגדרה אישית של בין חצי ל-2 מילימטר. בנוסף, בעוד בעכבר ה-Prime ההתאמה האישית נעשית אמנם בלחיצת כפתור אך עליכם יהיה להתאים מראש את המצבים השונים (של ה-CPI ושל ה-Polling Rate), בשני האחרים הכל יוצג לכם על גבי מסך OLED מובנה על גבי העכבר.

כך, לא תצטרכו שום תוכנה נוספת בשעה שאתם משנים את ההגדרות השונות של העכבר, כולל RGB, אם חששתם, וכל זאת בזמן אמת. המחיר המומלץ לצרכן של עכבר ה-Prime עומד על 329 ש"ח, את דגם ה-Prime+ תוכלו לרכוש תמורת 419 ש"ח והגרסה האלחוטית, ה-Prime Wireless תוכל להיות שלכם תמורת 649 ש"ח.

SteelSeries Prime

כפי שציינתי, סדרת ה-SteelSeries Prime כולל גם אוזניות, העונות לשם Arctis Prime (לא, הן לא רובוטריק). הרמקולים המשולבים באוזניות הם אותם רמקולים שניתן למצוא באוזניות הדגל של החברה, ה-Arctis Pro, ותוכלו להינות מאיכות Hi-Fi והפרדת צלילים ברמה גבוהה.

האוזניות קלות משקל בשל השימוש באלומיניום כחומר מבנה, והחברה שמה דגש גם על עמידות הרכיבים השונים. הכריות עשויות מחומר דמוי עור ועוטפות את האוזניים תוך בידוד הרעשים החיצוניים.

כיאה לאוזניות גיימינג, ה-Arctis Prime מכילות מיקרופון ClearCast נשלף. המיקרופון מאושר דיסקורד ומסנן רעשים באופן איכותי. כפתורי השליטה ממוקמים על גבי האוזניה ומאפשרים שליטה קלה ונוחה בפונקציות השונות. אלו לא אוזניות אלחוטיות, אך הן יתחברו בקלות לכל הפלטפורמות בעזרת חיבור ה-3.5 מילימטר המצורף. את האוזניות תוכלו לרכוש במחיר מומלץ לצרכן של 549 ש"ח.

אני תמיד בעד עוד מוצרים של חברת SteelSeries, שכן החוויה האישית שלי מהמוצרים שלהם מעולה. סדרת ה-SteelSeries Prime נשמעת לי מעניינת ואשמח לבחון אותה בעצמי בעתיד.