מחברת ספרי הפנטזיה "הארי פוטר", ג'יי קיי רולינג התבטאה בעבר בחריפות כלפי הקהילה הלהט"בית ובמיוחד כנגד טרנסקסואלים. התגובות לדבריה לא איחרו לבוא, ואנשים רבים התנגדו להן, ביניהם גם השחקנים דניאל רדקליף ואמה ווטסון שגילמו את הארי והרמיוני בסרטים. לפי דיווח חדש, מפתחת המשחק המצופה Hogwarts Legacy בעולמו של הארי פוטר תאפשר לשחקנים לעצב את דמותם במשחק לראות עיניהם, כולל דמויות טרסיות, בניגוד להשקפות הסופרת.

לפי הדיווח, שעדיין לא אושר באופן רשמי על ידי המפתחת, במשחק Hogwarts Legacy שחקנים יוכלו לבחור את מגדר הדמות, סוג הגוף ואפילו קול גברי או נשי, ללא קשר למגדר הנבחר. לאחר שהדמות נוצרה, השחקנים יוכלו לבחור בין שתי אפשרויות "מכשפה" או "מכשף" על מנת לקבוע כיצד דמויות אחרות במשחק יפנו אליהם. למרות שקיבלנו מידע רב, בשלב זה עדיין לא ידוע מה באמת יכלל במשחק הסופי.

עיצוב דמויות במשחקים אינו דבר חדש במשחקי תפקידים כמו Cyberpunk 2077, משחקי Fallout ו- Skyrim, ולמרות זאת, אנחנו בהחלט שמחים שמפתחי המשחק, חברת Avalanche Software, החליטו לגנות את דבריה של הסופרת וליצור עולם שמתמקד בקסם שהספרים והסרטים הביאו איתם במשך השנים.

Hogwarts Legacy

המשחק Hogwarts Legacy דלף לראשונה לרשת לפני 3 שנים, אך הוכרז רשמית בפרזנטציית PlayStation Showcase בשנה שעברה. בניגוד לשמועות הרבות שהתרוצצו, המשחק יתמקד בעולם הקוסמים שלפני זמנו של הארי פוטר, ולמעשה כמאה שנים לפני הסיפור. זהו משחק תפקידים בעולם פתוח, שככל הנראה לא יוגבל לכותלי בית הספר לכישוף ולקוסמות, הוגוורטס. במהלך המשחק נחקור הרבה מקומות קסומים, לרבות היער האסור, בהם שוכנים יצורים מאיימים וסכנות קסומות אחרות.

כאמור, ב-Hogwarts Legacy תגלמו קוסם או מכשפה צעירים, תלטשו את כישורי הלחימה שלכם, תבנו את היכולות שלכם ותלמדו כישופים רבי עוצמה. בנוסף, תצרפו לחבורה שלכם קוסמים ומכשפות שיעזרו לכם להתמודד עם האיומים שמסביב, ולעיתים אף תאלצו לעשות החלטות קשות שיוציאו את הדמות האמיתית שלכם אל האור.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy עתיד לצאת בשנת 2022 (ללא תאריך מדויק) ל-PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Xbox One ו-Xbox Series X/S. הלוואי שהיינו יכולים לבצע קסם שיעביר את הזמן קדימה!