Home PC

Hearthstone – אירוע בליזקון 2021 מציג את שנת הגריפון

hearthstone forged in the barrens

לפני מספר ימים זכינו לצפות ב-Blizzconline, האירוע השנתי של בליזארד אך הפעם בצורה דיגיטלית. על הבמה הראשית היו המון הכרזות מעניינות וחדשות בנוגע לשנה החדשה של Hearthstone, שנת הגריפון, כמו הרחבה חדשה בשם Forged in the Barrens. ההרחבה תביא איתה שלל קלפים חדשים וגזע חדש של מפלצות בשם Forged in the Barren, חבילת Core Set, מצב משחק קלאסי ומצב משחק חדש בשם Mercenaries.

לאחר ההכרזה יצא לי להשתתף שוב בראיון בלעדי עם המפתחים של המשחק: ליב ברידן (Liv Breeden), דין איילה (Dean Ayala) וג'וזף קיליון (Joseph Killion), אז אני אוסיף את הדברים שנאמרו תוך כדי שאספר לכם על הדברים החדשים שהוכרזו.

Core Set

בסט הקלפים הזה אנחנו הולכים לקבל 235 קלפים שהם קולקציה של קלפים ישנים מהשנים שעברו, ו-29 קלפים חדשים לגמרי. אלה יכולים להיות קלפים מהרחבות שונות וכמובן מהקלאסיק. על פי ראיון שהייתי בו במהלך האירוע יחד עם מפתחים של המשחק, ליב ברידן (Liv Breeden) שפכה קצת יותר מידע וציינה כי סט הקלפים הזה יהיה חינמי לכולם הכל מרמה 10 של הקלאס.

לדבריה, חלק רב מקלפי הקלאסיק כרגע לא רואים זמן משחק מאחר והם יותר חלשים מהקלפים החדשים שיוצאים (וזה במכוון), אך בסט הקלפים הזה, זה נותן לנו את היכולת להשוות את הכוח של הקלפים החדשים-ישנים להרחבות החדשות, ובנוסף לתת לחלק מהקלפים השונים גם להיות ברוטציה (כלומר, להתאים את קלפי ה-Core Set למטא הנוכחית מבלי להפריע יותר מידי). היא נתנה לדוגמה את ברון ריבנדר (Baron Rivendare) שיכול להיות שיצטרף לסט ואז יעלם שנה הבאה.

hearthstone forged in the barrens

מצב משחק קלאסי

במצב זה אתם תוכלו לשחק את המשחק כמו שהוא היה כשיצא. מי שלא היה בזמנו כשהמשחק רק יצא לא כל כך מכיר את המטאות השונות או את הקלפים בצורתם המקורית, אבל השנה תוכלו לנסות ולראות איך זה היה לכל השחקנים הוותיקים.

אחת השאלות שנשאלו בראיון, היתה בנוגע להרחבות הוותיקות כמו Curse of Naxxramas או Blackrock Mountain והאם נראה את ההרחבות הללו במצב המשחק הקלאסי. ברידן ענתה שזה אכן רעיון מעניין ואולי כמו שה-Core Set הולך להיות ברוטציה ועכשיו גם ה-Burning Crusade יצא ב-World of Warcraft, הם ישקלו לעשות רוטציה של הרחבות לקלאסיק.

hearthstone classic

הרחבה חדשה – Forged in the Barren

חובבי ווארקראפט (ובעיקר שחקני הורד) בוודאי מכירים את האזור טוב, מאחר וזה אזור שבו אתם עולים בו מספר רמות בשלבים המוקדמים של המשחק. כחלק מההרחבה החדשה Forged in the Barren, אנחנו מקבלים בחינם את Shadow Hunter Vol'jin ורקע אחורי של הקלפים לכבוד חגיגות ה-30 של Blizzard. אז אם עוד לא נכנסתם למשחק ואספתם אותו מהחנות, למה אתם מחכים?

בנוסף, קיבלנו הכרזה על מילת מפתח חדשה בשם Frenzy שגורמת לנזק 1 לכל האויבים בפעם הראשונה שהיצור נפגע. בנוסף, אנחנו מקבלים בתי ספר של קוסמים למשחק, מה שיאפשר לאסטרטגיות וסגנונות משחק חדשים.

Mercenaries

Mercenaries הוא מצב משחק חדש לגמרי שיהיה שילוב של PvE ו-PvP. אתם תשחקו בו גיבור או נבל על פי בחירתכם מהגיבורים המוכרים מהסיפור של WoW, כמו סילבנס או רגנרוס. את הדמות שתבחרו אתם תקחו למסע הרפתקאות עם מפה המיוצרת באופן רנדומלי, תעלו רמות, ותמצאו חפצים ויכולות חדשות לגיבור שלכם.

במהלך הראיון נשאלו שאלות רבות על מצב המשחק החדש, אך צוות המפתחים לא יכל לתת הרבה מידע מאחר והוא בשלבי פיתוח מוקדמים מאוד. הם כן שיתפו אותנו שהם מתמקדים כרגע בחוויית השחקן היחיד, אבל שכן יהיו גם אלמנטים של שחקן מול שחקן. הם מגדירים את זה כמצב אסטרטגיה ותפקידים שבו תוכלו לבנות צוות של גיבורים שנלחמים במשימות והרפתקאות רבות. זה מצב משחק שונה לגמרי מכל מצבי המשחק הקיימים כיום במשחק.

לסיכום, שאלתי שאלה שהמפתחים לא ידעו לענות לי, האם יהיו לנו Firestone Gatherings דיגיטליים, מאחר ויש לנו הגבלות קורונה שמונעות מאיתנו מפגשים עם אנשים רבים. נכון לכרגע למפתחים לא היתה תשובה, אבל תמשיכו לעקוב אחרינו ונודיע לכם כשנדע.

אני אישית בהייפ לקראת השנה החדשה וההרחבה Forged in the Barrens שמצופה לנו, לצד מצב המשחק החדש, שכרגע דומה קצת ל-Slay the Spire.