מוקדם יותר הערב, הוכרזה ההרחבה החדשה ל-Hearthstone, משחק הקלפים הפופולרי של בליזארד. ההרחבה תיקרא Hearthstone: Madness at the Darkmoon Faire ותכלול קלפים חדשים, מערכת פרסים חדשה ומצב משחק חדש.

בשידור החי שנערך הערב זכינו להצצה לעולם המוזר של Madness at the Darkmoon Faire והחידושים שהוא מביא עימו, ומיד לאחר מכן השתתפנו בראיון עם צוות המשחק. הראיון נערך עם ג'ון מקינטייר (John Mclntyre) – אחראי על עיצוב ותיכנון הקלפים, בן לי (Ben Lee) ה-game director, ופטריק נייגל (Patrick Nagle) שאחראי על מצב המשחק החדש. ההרחבה תכלול 135 קלפים חדשים בשלב הראשון, מצב משחק חדש בשם Duels, ומערכת פרסים חדשים שכוללת אצ'יבמנטים ואת הגרסה שלהם ל-Battle Pass. בשלב מאוחר יותר בהרחבה, נקבל מיני סט של 35 קלפים חדשים, ומצב משחק חדש נוסף.

ב-Darkmoon Faire נראה את שובם של ה-Old Gods, הישויות העתיקות שנשלחו לאזרות' כדי להפוך אותה למטרה קלה עבור ה-Void Lords. מדובר על 4 קלפי Legendary חדשים ועוצמתיים שישנו את פני המשחק, אבל לא תמיד לטובת השחקן שהשתמש בהם, כי אי אפשר לסמוך על Old Gods.

בהרחבה נגלה גם אפקט חדש בשם Corrupt. אם יש לנו קלף כזה ביד, ונשתמש בקלף בעלות מנה גבוהה יותר, קלף ה-Corrupt שלנו ישתדרג ויהפוך לעוצמתי יותר, מה שידרוש מאיתנו לחשוב אם לשחק אותו על ה-Mana curve אם לחכות לקומבו הרסני.

Hearthstone Duels

מצב המשחק החדש של Hearthstone מגיע אלינו כבר הערב ל-Early Access! למי מכם שאהב את ה-Dungeon Runs בהרחבות כמו The Witchwood, ב-Duels תוכלו לשחק בסגנון המשחק הזה לראשונה כנגד שחקנים אחרים.

בתחילה תצטרכו לבחור את הגיבור שלכם, הכח שלו, ואוצר ייחודי. לאחר מכן, תבנו חפיסה של 15 קלפים מהאוסף שלכם, ובין משחק למשחק תוכלו לפתח את החפיסה שלכם עם קלפים רנדומליים. מצב המשחק מזכיר מעט את ה-Arena, הוא גם מסתיים לאחר שלושה הפסדים ונותן פרסים בהתאם לכמה רחוק הצלחתם להגיע. כאמור, מצב המשחק הזה זמין בגישה מוקדמת כבר היום למי שיזמין מראש את ההרחבה, ובעת יציאת ההרחבה הוא ישתדרג ויציע אפשרויות רבות יותר.

במהלך הראיון, אחת השאלות שהעלינו היתה לפי מה יקבע מול מי נשחק, והאם יכול להיווצר מצב שבו אנחנו משחקים מול שחקן ברמה גבוהה יותר משלנו. המפתחים סיפרו שקיימת מערכת ייעודית המבטיחה שתפגשו רק שחקנים ברמה שלכם ובאותו שלב שלכם בריצה.

פרסים והישגים

מערכת הקווסטים ב-Hearthstone לוקה בחסר, בלשון המעטה. הזמן שתשקיעו במשחק לא מיתרגם לקלפים או זהב, שחקני Battlegrounds כלל לא יכולים להרוויח קלפים חדשים, והכל היה מבלבל מדי.

מערכת הפרסים החדשה היא מעין Battle Pass שמשולב עם קווסטים יומיים ושבועיים. בראיון, המפתחים הסבירו שחשוב להם ששחקנים יבינו בדיוק איך ומתי הם מקבלים את הפרסים שלהם, ושזמן שמושקע במשחק יהפוך לזהב וקלפים. אחד הדברים המשמחים ביותר ששמענו הוא שכל מצבי המשחק יקבלו קווסטים, מ-Battlegrounds ועד Duels החדש. המערכת החדשה תעלה לאוויר כבר ב-12 לנובמבר.

ה-Reward Track הוא מעין מפה של כל הפרסים שניתן להשיג במהלך ההרחבה על ידי צבירת נקודות ניסיון מקווסטים, אצ'יבמנטים, ופשוט מלשחק בכל מצבי המשחק של Hearthstone. שחקן שישלים את כל 50 הרמות של ה-Track יוכל לבחור בין אחד מ-10 סקינים לגיבורי המשחק, ובתוך הבאטל פאס עצמו יש כמות גדולה של פרסים כמו חפיסות קלפים, קלפים נדירים ואגדיים, והמון המון זהב. אחרי רמה 50, תקבלו 150 זהב על כל רמה.

כמו באטל פאס טיפוסי, ישנו מסלול חינמי ומסלול בתשלום שמגיע עם ה-Tavern Pass. שחקנים שיבחרו לרכוש את ה-Pass בכל נקודה בהרחבה, יקבלו קלף Legendary חדש, ו-10% בונוס EXP למשך כל ההרחבה. הבאטל פאס יכלול גם סקינים חדשים לגיבורים ומגוון פרסים קוסמטיים חדשים.

אצ'יבמנטים הם כבר סטנדרט כמעט בכל משחק מודרני, ועכשיו גם ב-Hearthstone. הם יכללו הכל מהכל, כמו לזמן 1000 מורלוקים, או לנצח משחק Battlegrounds בתור Ragnaros, והם יכסו את כל מצבי המשחק. בסרטון ניתן היה לראות נקודות אצ'יבמנטים, ובראיון נאמר לנו שכרגע מדובר בעיקר על משהו שאוספים בשביל יוקרה, אך בעתיד יתכן מאוד שגם נקודות אלו יהפכו למטבע איתו נוכל לקנות פרסים.

ההרחבה Hearthstone: Madness at the Darkmoon Faire תגיע אלינו ב-17 לנובמבר.