המשחק המצוין Dragon Ball Z: Kakarot מתחדש במצב משחק חדש וחינמי לגמרי שכל משחק עולם פתוח שמכבד את עצמו צריך – גוונט. כמובן, בגלל עניינים של זכויות יוצרים וכדומה, מצב המשחק החדש נקרא Dragon Ball Card Warriors.

מצב המשחק החדש יאפשר לכם בעצם לבנות חפיסות של קלפים ולבחון את האסטרטגיות שלכם אונליין מול שחקנים אמיתיים בקרבות רגילים, מדורגים ואף בטורנירים שיתרחשו אחת לחודש. ב-Card Warriors יש שלושה סוגים של קלפים; קלפי דמות, קלפי אירוע וקלפי SP, קלפים מיוחדים שיושבים בדק נפרד ומצומצם. תוכלו לקנות קלפים במטבע המשחק ולבנות דקים שונים ומגוונים להנאתכם.

המטרה של המשחק היא להוריד את נקודות החיים של היריב על ידי שילוב מוצלח של קלפי הדמות וקלפי האירוע ששלפתם (טוב, זה אמנם פחות גוונט ויותר הארת'סטון או יוגיהו, אבל אתם מבינים לאיפה חתרתי קודם). לכל קלף יש עלות אנרגיה אותה תאלצו לשלם כדי לשחק, אולם שאריות האנרגיה שלכם ייצברו בסוף כל תור בבנק חיצוני ולא ילכו לאיבוד. אם תצברו מספיק, תוכלו להשתמש במצבור זה אחת למשחק על מנת לשחק קלף עם עלות גבוהה.

לכל קלף דמות יש אחד מארבעה סימנים שונים ואם הוא מובס הוא ישאיר אחריו את הסמל שלו במצבור, ובעזרת מצבור זה תוכלו להפעיל יכולות מיוחדות של קלפים. על פניו נראה שמצב המשחק Dragon Ball Card Warriors של Dragon Ball Z: Kakarot מכיל לא מעט מחשבה ואסטרטגיה, אך כמובן שמדובר פה בקצב משחק הרבה יותר איטי מהקרבות המעולים שיש בו.

מצב המשחק Dragon Ball Card Warriors יהיה זמין החל ממחר, 27 באוקטובר 2020. המשחק Dragon Ball Z: Kakarot זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.