המשחק Outriders הוא משחק ירי מגוף שלישי המכיל קו-אופ ואלמנטים של RPG, מזכיר קצת את Destiny 2. המשחק אמור לצאת לקונסולות החדשות והישנות, למחשב האישי, וזה עתה הגיע עדכון – גם Google Stadia תארח את המשחק בפלטפורמת הענן שלה. אלה חדשות טובות ל-Google Stadia לאחר שנאלצה לסגור את הסטודיו שהקימה, ולאחר התסבוכת עם מפתחת Terraria שביטלה את השתתפותה בפרויקט של Google Stadia

העלילה של המשחק מתרחשת בעתיד כאשר האנושות מנסה לאכלס כוכב בשם Enoch, והגיבורים שלנו נעלמים בסופת אנרגיה שנקראת "האנומליה." הסופה מעניקה להם כוחות על והם מסתייעים בזה כדי למצוא אות מסתורי שאמור לסייע לאנושות כולה. המשחק יכלול קווסט ראשי עם משימות צד, דיאלוגים ועץ כשרונות – כל מה שאנחנו אוהבים במשחקי תפקידים, מינוס היכולת לשנות את התוצאה של השיחה בדיאלוגים עם דמויות.

המשחק Outriders של People Can Fly מכיל ארבעה מקצועות ראשיים: Trickster שיכול להשפיע על הזמן ואמור להיות לוחם לטווחים קצרים. Pyromancer שיכול להשפיע על אש ועובד לטווחים בינוניים, Devastator עם יכולות סיסמיות שטוב לקרבות מטווח קצר, ו-Technomancer שיכול להשפיע על חפצים וכנראה יהיה על תקן support לטווחים רחוקים.

היכולות של הדמויות יעבדו על מתכונת Cooldown (מאוד מזכיר את Destiny כבר אמרתי?) והשימוש העיקרי יהיה בכלי נשק מסורתיים. רובי סער, Shotgun או רובי ציד, רובי צלפים וכל הארסנל הרגיל של משחקי ירי. כמובן שאפשר יהיה להרכיב תוספות על הנשקים, ולשדרג אותם עם שלל שמפלצות מפילות. הקרבות יהיו כנגד בני אדם ומפלצות גם כן. ויהיה "דירוג עולם" שמקביל לרמת קושי ומאפשר קבלת שלל ברמה גבוהה יותר. 

המשחק יתאים לשחקן יחיד ולקו-אופ של עד שלושה אנשים. לא יהיה במשחק PvP והוא לא מציע שום שירות של Live Service. המחיר היחיד שתצטרכו לשלם על המשחק יהיה עלות המשחק וזהו.

המשחק מפותח על ידי People Can Fly, הם אחראים על משחקים כמו Bulletstorm ו-Gears of War. החברה היתה בבעלות מלאה של Epic Games והתפצלה ממנה בשנת 2015, אך הם עדיין עובדים ביחד על משחק לא מוכר בשם Fortnite. המשחק עצמו מופץ על ידי Square Enix שעודדו את People Can Fly להרחיב את המשחק מהרעיון המקורי. הצוות גדל מ-40 איש ל-200 והוא ייצא בראשון לאפריל 2021, זאת לאחר שנדחה פעמיים עד כה. אך אין מה להתרגש, זו כמובן תופעה די רווחת השנה כיוון שמגיפת הקורונה פגעה בפיתוחים של משחקים ואנחנו רואים ונראה עוד הרבה דחיות השנה. 

בנוסף ל-Google Stadia, המשחק Outriders עתיד להגיב למחשב האישי, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, ו-Xbox Series X/S. נאחל בהצלחה ל-People Can Fly ונקווה לראות עוד משחקים מעניינים כאלה.