במסיבת עיתונאים שנערכה היום, הכריזה קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של Amazfit בישראל, שהיא מרחיבה את פעילותה בשוק של המחשוב הלביש.

קבוצת ח.י היא היבואנית הרשמית של LG ישראל ו-Nokia ולאחרונה (לפני כ-7 חודשים) נכנסה גם ליבוא של השעונים החכמים של חברת Huami בשם המותג Amazfit. שעונים אלה הם שעוני ספורט חכמים עם מערכת סגורה של החברה, שניתנת לחיבור עם מכשירים ניידים של Apple ואנדרואיד.

קבוצת ח.י הכריזה על 7 דגמים חדשים של שעוני ספורט חכמים בניהם שעון מותג חדש בשם ZEPP. הדגמים החדשים הינם: Bip U Pro, GTS2, GTR2, GTS2e ,GTR2e GTS2mini, ו-Zepp Z.
דגמים אלה מצטרפים ל-8 הדגמים שמשווקים כבר כיום, סך הכל 15 דגמים של Amafit ו-Zepp.

המותג Amazfit כבר מאוד פופולרי בשווקים רבים כגון: איטליה, הודו וארה"ב. נכון להיום יש צמיחה בשווקים אלו במותג ואף בחלקם הם המותג המוביל בשוק. שעונים אלה ידועים בתור מוצרים זולים יחסית משאר השעונים החכמים בשוק והם שואפים להיות המותג המוביל בשוק הביניים.

גיא דה-פיצ'טו, מנכ"ל חברת ח.י אלקטרוניקה אמר במסיבת עיתונאים כי: "קבוצת ח.י היא בית של מותגים מובילים ממגוון רחב של קטגוריות. שוק השעונים החכמים ממשיך לצבור תאוצה בעולם ובארץ במיוחד, אנו עדים לעליה במודעות לאורח חיים בריא ולספורט בפרט. בחודש יולי 2020 קיבלנו את הזיכיון לשווק את המותג בישראל ועד כה המותג חדר בצורה מוצלחת, כשהמטרה שלנו היא להיות המותג המוביל בשוק הביניים שכן מדובר במוצרים שנותנים תמורה מעולה למחיר".

gts2 mini

שלל השעונים שהוצגו כוללים:

  • מסך AMOLED (למעט סדרת ה BIP).
  • חיי סוללה ארוכים במיוחד: 9-38 ימים (במצב המתנה).
  • GPS מובנה.
  • ניטור של עד כ-90 מצבי ספורט.
  • מד סטורציה – מדד לבדיקת אחוז החמצן בדם.
  • מד דופק – מדידה רציפה של דופק הלב, בעת פעילות ספורטיבית השעון מנטר את דופק הלב ומתריע ברגע שדופק הלב גבוה מדי.
  • מד "שריפת" קלוריות – בסיום פעילות ספורטיבית ניתן לבדוק את כמות הקלוריות ששרפנו.
  • מד סטרס – מאפשר למדוד את מצב הלחץ/סטרס שלנו במהלך היום, מדד הלחץ מחושב על ידי שינויים בערכי קצב הלב ככול שהמספר נמוך אנחנו במצב רגוע. ברגע שהשעון מזהה שאנחנו במצב של לחץ הוא מציע תרגילי נשימה להורדת מדד הלחץ ולהירגע.
  • ניטור שינה –השעון נותן מדד לאיכות השינה, כמה זמן ישנו עמוק, שינה קלה ואפילו מצב של REM (או Rapid Eye Movement) המסמל מצב שבו אנחנו חולמים ויש לנו תנועה מהירה של האישונים.
  • מדד PAI (או Personal Activity Intelligence) – מדובר על מערכת ציון בריאות המשתמשת באלגוריתם הממיר את הפעילות הספורטיבית לציון מדד הבריאות בצורת מספר. ככל ששומרים על ציון גבוה, ציון 100, זאת אומרת שהפעילות הספורטיבית שלנו תורמת למצב הבריאות שלנו, ובעיקר מצב בריאות הלב.

בדגמי ה-GTR2 וה-GTS2 נוכל למצוא 3GB של זיכרון פנימי שעליו נוכל לאפסן שירים בפורמט mp3 ונוכל להשמיע אותם ישירות מהשעון. אין אפשרות לשלוט בתוכנות כמו Spotify דרך שעונים אלו, אך כן ניתן לקבל על אפליקציה זו מידע במהלך ההשמעה.

zepp

גולת הכותרת של מסיבת העיתונאים היתה ה-Zepp Z, שעון יוקרתי חדש בסגנון אלגנטי אשר עשוי מטיטניום. הוא מציע חיי סוללה של עד 30 ימים בשמוש בסיסי יחד עם Bluetooth 5.0 מובנה. המחיר לצרכן שלו הוא 1,299 ש"ח והוא יתחרה עם שעונים מהחברות הגדולות כמו סמסונג. לא הובהר לנו בדיוק איך הם יתחרו בהן, אך נאמר שכן יש להם תוכנית שאנחנו נראה בעתיד. עתידים להגיע לשוק הישראלי עוד מוצרים מסדרת ה-Zepp ואנחנו נמשיך לחכות.

חשוב לומר שהשעונים מודדים נתונים רפואיים רבים, אך הם לא באים במקום מוצרים רפואיים מקצועיים, אלא נותנים לנו כיוון לגבי המצב הבריאותי שלנו. אז קחו את המדדים בעירבון מוגבל.

המחירים המומלצים לצרכן:
GTR2e – ב-649 ₪
GTS2e – ב-649 ₪
GTS 2- ב-799 ₪
GTR 2 – ב-799/869 ₪
Bip U Pro – ב-379 ₪
GTS2mini – מחיר יעודכן בהמשך
Zepp Z – ב-1299 ₪

אנחנו במערכת שלנו כבר מסקרים שעונים של המותג Amazfit אז תמשיכו לעקוב אחרינו ובקרוב מאוד יעלו הביקורות.