משחק הקלפים הפופולרי מקבל עדכון משמעותי תחת הכותרת Masquerade Ball. העדכון יכלול המון תוכן חדש במסגרת ההרחבה הנוכחית Scholomance Academy שיצאה באוגוסט האחרון.

העדכון ברוח ליל כל הקדושים, או Hallow's End כפי שהוא נקרא בעולם של ווארקראפט (Warcraft), החל אתמול וימשך עד ה-21 לאוקטובר כך שבכל שבוע נקבל מספר דברים חדשים.

כבר היום תוכלו לשחק בקלפים ובגיבורים החדשים במצב המשחק הפופולרי Battlegrounds, שמקבל 16 קלפי Elemental חדשים לגמרי ו-4 גיבורים חדשים, אלמנטלים גם, כמובן. העדכון כולל גם איפוס רייטינג לכל השחקנים ומערכת התקדמות דומה למצב המשחק הרגיל כך שנראה שבהחלט יהיה מעניין ב-Battlegrounds.

במצב ה-Arena תוכלו להשתמש ב-Dual Class, מה זה אומר? שבתחילת הריצה תצטרכו לבחור גיבור ו-Hero Power ותוכלו לבחור קלפים משני הקלאסים במהלך הדראפט. המצב החדש אכן יהיה מאתגר יותר מבעבר וידרוש יכולת הרכבת חבילות יצרתית יותר. שחקנים שמשתתפים באירוע החדש יקבלו ריצת ארינה אחת בחינם אז שווה לנסות, הגיבורים מחופשים!

Masquerade Ball

לחובבי ה-Tavern Brawls יש גם חלק באירוע, כש-Rise of the Zombeasts חוזר. זהו מצב משחק בו תשחקו את Rexxar ותבנו צבא של חיות אל-מתות כדי להביס את היריב שלכם.

החל מה-7 לאוקטובר נקבל Tavern Brawl חדש: Masquerade Ball, בו כל הקלפים יתחפשו. מה זה אומר? כל Minion שתשחקו יהפוך ל-Minion שעולה 2 מנה יותר, וכשהוא מת הוא חוזר למצבו הרגיל ומצטרף לקרב.

ב-13 לאוקטובר נקבל הרפתקאת יחיד חדשה: Book of Heroes: Rexxar, ובה נשחק את רקסאר, חצי אורק חצי Ogre שמצטרף להורד (Horde) כדי להציל את האנשים שלו. חובבי ווארקראפט 3 אמורים להכיר את הסיפור ולהנות ממנו אפילו יותר.

Masquerade Ball

לבסוף, ב-14 לאוקטובר נקבל Tavern Brawl נוסף, Boss Battle Royal שבו נוכל לשחק אחד מבין 10 בוסים שונים ומוכרים. מדובר על בוסים מוכרים מן העבר כמו אילידאן (Illidan), סנאריוס (Cenarius) וכמו בכל באטל רויאל, האחרון שנשאר מנצח.

כמו תמיד האירוע יכלול גם Legendary Quests שלאחר השלמתם נזכה בחפיסות קלפים במתנה, ויש אפילו קווסט סודי שכולל את הקלף Transfer Student ויזכה את מי שיסיים אותו ב-2 קלפים זהובים שלו.

אז בואו נראה מי יכול לטפס הכי גבוה ב-Battlegrounds ומי בחר בתחפושת הכי מקורית! האירוע התחיל אתמול ותוכלו לקרוא פרטים נוספים עליו בעמוד הרשמי.