משחק היריות האגדי של 2009, הלא הוא Call of Duty: Modern Warfare 2, קיבל מתיחת פנים ויצא כבר היום בגרסת Remastered משוחזרת. הקמפיין לשחקן יחיד, בכל אופן.

כרגע, המשחק זמין לרכישה עבור PlayStation 4 בלבד. הוא יגיע ל-Xbox One והמחשב האישי ב-30 באפריל וזמין כבר עכשיו לרכישה מוקדמת.

הקמפיין המשוחזר שם דגש על הויזואליות משודרגת בהתאם לסטנדרטים של 2020. לפיכך, Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered תומך ברזולוציית 4K ואפילו ב-HDR על ה-PS4 Pro וה-Xbox One X. על המחשב, הוא מותאים גם למסכים רחבים – ultrawide – ולא מגביל את כמות הפריימים לשנייה (framerate).

Activision גם דאגה לשפר ולחדש את הטקסטורות, הפרטים הקטנים בסרטונים שבין משימות, ואת איכות השמע.

שחרור הגרסה המשוחזרת של קמפיין המשחק באה על גל של שחזורי משחקים שאנו מקבלים בשנים האחרונות. מפתחים ומפיצות רוצים לסחוט את הלימון המתוק הזה עד הסוף, והאמת שאפשר להבין אותם – Call of Duty: Modern Warfare 2 זכה לאהדה רבה כשיצא ב-2009, ועכשיו נוכל לשחק בו מחדש על פלטפורמות מודרניות.

בנוסף לקמפיין לשחקן יחד ששוחזר, Activision זורקת לתוך החיבלה כמה דברים טובים עבור שחקני Call of Duty: Modern Warfare החדש ו-Warzone.

חבילת Underwater Demo Team Classic Ghost מגיעה יחד עם כל רכישה של הגרסה המחודשת, וכוללת סקינים, שני תרשימי נשקים, קמע לנשק, דילוג שתי דרגות ב-Battle Pass של Warzone ו-Modern Warfare, ועוד דברים מפתים.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered Underwater Demo Team Classic Ghost

כאמור, מעריצי Call of Duty יכולים לשחק כבר עכשיו בקמפיים האגדי של Call of Duty: Modern Warfare 2 על קונסולת ה-PlayStation 4. אם אתם רוצים לחכות לגרסאות ה-PC וה-Xbox One, תצטרכו לחכות עד ה-30 באפריל.