מפתח המשחק The Falconeer פרסם טריילר חדש למשחק שלו. הטריילר צד את עיני מכל הסיבות הנכונות, ולאחר שתצפו בו תבינו מדוע:

אני אוהב סימולטורים, באוויר ובחלל. אני אוהב לעוף בעולמות וירטואליים, זו הדרך האהובה עליי לחקור עולמות וירטואליים. אבל אהבתי לסימולטורים לא התחילה על גבי סימולטורים של מטוסים כמו Microsoft Flight Simulator, וכמו כל סיפור טוב, הוא כולל דרקונים.

המשחק DragonStrike הוא סימולטור דרקונים, והוא היה המשחק הראשון ששבה את נפשי. לעוף על גבו של דרקון ולהילחם בדרקונים אחרים היה סימולטור הקרבות הכי כיפי שלי, ולמרות שהוא לא ממש סימולטור תעופה, ולמרות שהוא יורה אש וברקים במקום טילים, ורומח מלחמה במקום תותחי לייזר, המשחק היה התגשמות הפנטזיה בהתגלמותה.

The Falconeer הוא משחק Indie המדמה קרבות אוויר על גבי בזי ענק, בתוך עולם פנטסטי ומלא בקסם. הגיבור הוא אחד מארבעה פלגים הנלחמים זה בזה על עתידו של עולם אוקיינוס גדול בשם Ursee. הלוחמים הנועזים ביותר רוכבים על גבם של בזי ענק, המעופפים בחן רב על אף גודלם, וניחנים ביכולות אקרובטיות מרשימות לקרבות אוויר. ללוחמים יש כלי נשק מסוגים שונים היורים למרחק, והם מנהלים קרבות כנגד בזים אחרים, חיפושיות, דרקונים וספינות אוויר.

העולם עצמו הוא עולם דמיוני המשלב אלמנטים חזקים של פנטזיה ו-Steampunk, בערים הסובבות סביב האוקיינוס הגדול הטומן בחובו סיפורים ואוצרות של תרבויות עתיקות, מפלצות אדירות, ופיראטים. המשחק עצמו הוא עולם פתוח המעודד גם מחקר ומשחק תפקידים; הגיבור מתקדם על ידי ביצוע משימות הקשורות לפלג שלו ולרקע הנבחר וביצוען ישפיע על העולם עצמו ועל הסיום של המשחק.

המשחק עצמו סובב על קרבות אוויר, ומנסה לחקות יכולות תמרון אמיתיות, בשילוב עם פנטזיה גבוהה, קסם וקצב מהיר הרבה יותר מסימולטורים אמיתיים. כל זאת עם גרפיקה יפהפיה וממשק נקי הנותן לספוג את האווירה האינסופית של האוקיינוס, יחד עם שמירה על סגנון פוליגוני נמוך.

המפתח של המשחק, העונה לשם Tomas Sala הוא בעל ניסיון רב בשנים בעיצוב משחקים, וזה ניכר במשחק הזה. הוא הקים בשיתוף את Little Chicken Game Company והיום הוא מעצב שם בחצי משרה בזמן שהוא עובד במרץ על המשחק הזה. אין למשחק עדיין תאריך השקה רשמי אך הוא אמור לצאת השנה, אלא אם כן הקורונה תגבה גם ממנו את מחירה. למי שאוהב את השילוב של תעופה, קרבות אוויר ועולם פנטזיה מלא בקסם זה נראה כמו משחק Indie ששווה לעקוב אחריו ב-Steam.