ה-Cooler Master MasterBox TD500 Mesh הוא השם ש-Cooler Master נתנו לצמד מארזי ה-Mid Tower (לא יודעים מה זה? מוזמנים לקרוא פה) החדשים שלהם, האחד שחור והשני לבן, ומעבר לכך שהם עם שטח פנימי רחב יחסית, הם לא מתפשרים על מראה מלבני פשוט, אלא מגיעים בעיצוב עתידני עתיר RGB.

ה-MasterBox TD500 Mesh הוא לא עיצוב חדש לחלוטין, אלא מתבסס על ה-MasterBox TD500, ומעדכן את הדגם המוצלח הן מבחינת מראה, והן עם רצון לשפר את זרימת האוויר במארז, בין היתר ע"י החלפת החלק הקדמי של המארז ברשת פלסטיק מחוררת (Mesh) המאפשרת מעבר מוגבר של אוויר לתוך המארז, ללא הפרעה של של לוח הפלסטיק האקרילי הקיים בגרסת ה-TD500 הרגילה.

החלק המעניין במארז, שערוץ היו-טיוב Gear Seekers סייע ל-Cooler Master בעיצוב המארז החדש תוך הפקת לקחים מעיצובים קודמים של החברה, והקשיים שבוני מחשבים מתמודדים איתם ביום יום, כפי שתוכלו לראות בסרטון לעיל.

MasterBox TD500 Mesh – זרימת אוויר ומראה חלק

קודם כל, חשוב לומר שרוב הגיימרים כיום פונים בעיקר למארזי Mid Tower, בשל יכולות זרימת האוויר הטובות שלו ופתרונות ניהול כבלים מוצלח. ה-TD500 Mesh מסוגל להכיל לוחות אם בפורמט E-ATX גדול, ולא רק ATX רגיל. או, לחילופין, להכיל לוח אם בפורמט ATX עם המון מרחב פנוי להתקנה קלה או למערכת קירור מים יעודית.

ה-MasterBox TD500 Mesh מציב במקום הראשון את חשיבותה של זרימת האוויר במארז, כשגם חלקו הקדמי, וגם חלקו העליון בנויים בתצורת Mesh (רשת פלסטיק מחוררת), ומאפשרים חיבור של 3 מאווררי 120 מ"מ, או שני מאווררי 140 מ"מ בכל אחד מהם, וזאת בנוסף לאפשרות הוספת מאוורר 120 מ"מ נוסף מאחור. כך שהמארז מאפשר חיבור של עד 7 מאווררי 120 מ"מ, או שילוב כזה או אחר של מאווררי 140 מ"מ בחזית/עליון.

לאלו מכם אשר רוצים להכניס קירור נוזלי למערכת, בין אם מדובר על מערכות AIO או Custom Loop כזו או אחרת (או שילוב בין השתיים, אנחנו לא שופטים), ה-MasterBox TD500 Mesh תומך בחיבור רדיאטור בגדלים של 120/240/360 מ"מ בחלקו העליון, של 120 מ"מ בחלקו האחורי, ובחלק הקדמי המארז מאפשר להרכיב את רוב גדלי הרדיאטורים הקיימים כיום – 120/140/240/280/360 מ"מ.

בחלקו הקדמי העליון של המארז תוכלו למצוא את ה-I/0 Panel, הכולל 2 חיבורי USB 3.1, חיבור אוזניות, חיבור מיקרופון, בקר שליטה ARGB (בחלק מהדגמים), וכן את כפתורי ההדלקה/כיבוי וה-Restart הבסיסיים.

אלגנטיות ותחושה יוקרתית

את חלון הפלסטיק האקרילי שהיה בגרסת ה-TD500 החליפו ב-MasterBox TD500 Mesh בחלון זכוכית מחוסמת מחוזקת, אשר מבטיחה עמידות מבלי להתפשר על מראה נקי ושקיפות מלאה, כך שתוכלו להתגאות במערכת שבניתם בפני כל מי שנכנס לחדר. שתי גרסאות הצבעים (שחור או לבן) מאפשרות גמישות רבה מאוד בבניית מערכות והתאמה אישית של סכמת הצבעים של המערכת שתאפשר לכל גיימר ליצור בקלות את חזון המערכת שלו.

כל מארזי ה-MasterBox TD500 Mesh מגיעים עם 3 מאווררי 120 מ"מ ARGB (כלומר – RGB עם שליטת בקר) המורכבים מקדימה בצמות לרשת ה-Mesh ומזרימים אוויר ללא הפרעה פנימה אל המארז, ומספקים למארז חזות צבעונית ומרשימה במקביל לכך, וכמובן ניתנים לשליטה ע"י רוב תוכנות ה-RGB של החברות המובילות בשוק, כמו ה-AURA SYNC של ASUS, או ה-RGB Fusion 2.0 של Gigabyte.

והשורה התחתונה?

רוצים לבנות מערכת עם Custom Loop? אוהבים לבנות מערכת עם מרווח פנימי גדול ונוח לעבודה? ה-Cooler Master MasterBox TD500 Mesh הוא בהחלט מארז ששווה לכם לבחון לפני שתקבלו החלטה.

העובדה שהוא מגיע עם שלושה מאווררי ARGB בגודל 120 מ"מ ביחד עם בקר שליטה הוא בהחלט בונוס נחמד לכל מארז כיום, במיוחד כשחלק מהיצרנים בוחרים כיום לשלב את המינימום שניתן, בכדי להוזיל עלויות.

מחירו של ה-Cooler Master MasterBox TD500 Mesh על שתי גרסאותיו (שחור ולבן) עדיין לא נקבע, אך בהתחשב בכך שקודמו, ה-MasterBox TD500, נמכר בכ-500 ש"ח, ניתן להניח שמחירו של ה-MasterBox TD500 Mesh לא יהיה רחוק מכך.