סדרת המסכים הניידים של חברת ASUS, סדרת ZenScreen הצליחה לתפוס נתח מרשים של 64% מהשוק העולמי בתחום זה בשנת 2019 והבחירה של החברה להיכנס לשוק זה השתלמה. כעת, היא מאפשרת לכולם להשתתף בתחרות נושאת פרסים עד ה-5 לאפריל.

מסך נייד – למי ולמה זה טוב?

אם אתם משתמשים במחשב נייד, והייתם שמחים למסך נוסף שתוכלו להשתמש בו בכל מקום, או אם תרצו לשחק ב-Nintendo Switch אבל המסך היחיד תפוס כרגע, או סתם אם אתם צריכים מסך קליל שיוכל להתחבר לשאר המכשירים שלכם ובכל מקום(כולל, ברכבת בדרך לעבודה)?

בשביל זה וכמענה לסיטואציות רבות נוספות התחיל להתפתח בשנים האחרונות שוק המסכים הניידים, מסכים קומפקטיים וקלים שמתחברים למגוון רב של מכשירים ומאפשרים תצוגה טובה או הוספה קלה של צג נוסף להרחבת שטח עבודה.

ASUS ZenScreen

למי שהשם מוכר, זה לא במקרה. המסכים הניידים שואבים השראה עיצובית מהמחשבים הניידים מסדרת ה-ZenBook, עיצוב מתכת מוברשת עם דוגמאות בהשראת פילוסופיית הזן. סדרת ZenScreen כוללת ארבעה דגמים בגודל 15.6 אינץ' עם מיטב הטכנולוגיות הרלוונטיות, כשאחד מהם הוא גם מסך מגע.

לא רק סדרת ה-ZenScreen, גם ה-Strix זוכה למסך

ועם כל הכבוד לסדרת ZenScreen, מסך נייד חדש נוסף של ASUS תפס לנו את העין למשפחת המסכים – Rog Strix XG17. מסך זה הוא מסך הגיימינג הנייד הראשון בעולם, הוא מציג גודל של 17.3 אינץ', טכנולוגיית IPS, רזולוציית (FHD (1920 x 1080, קצב ריענון של 240 הרץ, וזמן תגובה של 3 מילישניה.

כבר ראינו אותו לראשונה בתערוכת גיימסקום 2019 מצומד כאמור לקונסולה הניידת של Nintendo, ה-Switch, יחד עם סט האוזניות ROG Strix Go 2.4 להשלמת החוויה הניידת.

המסך מגיע עם טכנולוגיות Adaptive-sync ו-Non-Glare, רמקולים פנימיים, גימור מט שמונע סימני טביעת אצבעות, עובי של 1 ס"מ ומשקל של 1060 גרם.

המסך מצויד בחיבורי USB-C ו-Micro HDMI, חיבור אזניות והוא מתחבר למחשבים ניידים, סמארטפונים, קונסולות, מצלמות, פדים ועוד. למסך סוללת 7800mAh שמספקת עד 3.5 שעות משחק על תדר רענון של 240Hz.

ASUS ZenScreen ROG Strix XG17
"המסך מגיע עם טכנולוגיות Adaptive-sync ו-Non-Glare, רמקולים פנימיים, גימור מט שמונע סימני טביעת אצבעות, עובי של 1 ס"מ ומשקל של 1060 גרם"

המסך זמין להזמנה מוקדמת באתר Newegg עם תג מחיר של 499$. לאחר שלוקחים בחשבון את הרזולוציה וקצב הרענון, זהו מסך מושלם לשחקני משחקי יריות פופולריים שקצב הרענון חשוב בהם כמו: PUBG, Overwatch, CS-GO, Apex Legends ועוד.

לגיימרים שנוסעים הרבה וזקוקים למסך גם לשימושים אחרים, זה המוצר הטוב ביותר בשוק בתקופה הנוכחית שיענה עבורם על מרבית הצרכים.

ASUS חוגגת את הישגי סדרת ה-ZenScreen בקמפיין במדיה החברתית שיער עד ה-5 לאפריל. במסגרת קמפיין זה, נקבל צ'אנס לזכות במוצר החברה. את הפרטים כיצד להשתתף תוכלו לקרוא בפוסט המצורף. זכיתם? אל תשכחו להשוויץ בקבוצת הפייסבוק שלנו The GamersPack.