פסטיבל Gamerz 2020 מתרחש כבר בפעם השלישית, מה שהופך אותו למסורת של ממש! אם טרם שמעתם עליו, אז נספר לכם שזהו אירוע גיימינג ענק שתחת כנפיו תוכלו לראות את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום הגיימינג, וזה רק בקצה המזלג!

בפסטיבל Gamerz האחרון ביקרו כ-30,000 אנשים, בין אם הם חובבי טכנולוגיה או גיימרים מקצועיים. עם מגוון רחב של מיצגים, לא פלא שהיו שם אנשים מכל הסוגים. כל אחד יכול למצוא שם משהו שיעניין אותו.

המתחמים שמתוכננים להיות בפסטיבל Gamerz 2020 רבים ומגוונים ממה שהיה בעבר. תוכלו לראות זירת רובוטיקה מתקדמת, עמדות גיימינג מכל סוג שרק תרצו, סימולטורים ומציאות מדומה ואף עמדות התנסות בהשקות חדשות.

זה לא הכל, כי יחד עם כל אלה יהיו גם הופעות חיות של מיטב היוטיוברים וכוכבי הרשת הישראליים, מתחם למפתחי ומעצבי משחקים, דוכני מכירה של מרצ'נדייס וציוד קצה וגם קריצה לקהל היותר מבוגר; לראשונה יהיו סבבי ערב לקהל מעל גיל 18, עם בר גיימינג והרבה משחקים נוסטלגיים בקנה.

פסטיבל Gamerz 2020 יתקיים, כאמור, בחוה"מ פסח, בין התאריכים 10-14 באפריל 2020 בגני התערוכה, ת"א. בכל יום יהיו סבבי בוקר מ-9:30-13:30 וסבבי צהרים מ-14:30-18:30, וכמובן סבבי ערב שעדיין לא הכריזו על זמניהם.

הפסטיבל מופק בפעם השלישית על ידי חברת ההפקות Bluestone. תוכלו לרכוש כרטיסים בקישור הבא: רכישת כרטיסים לפסטיבל.