CD Projekt Red הפתיעו את כולם כשהם שחררו את הטריילר הראשון של Cyberpunk 2077 בסוף הפרזנטציה של Xbox ב-E3 2018. וזה היה חתיכת טריילר…

לפני הכל, אם עוד לא עשיתם את זה, צפו בוידאו למטה, ותמשיכו לגלול כדי לקרוא את כל האינפורמציה שיש לנו בינתיים על המשחק.

הטריילר נראה מדהים, למרות שהוא לא באמת מציג וידאו של משחקיות.

מה שהוא כן כולל, עם זאת, זו הודעה סודית ארוכה למדי מהמפתחים. ההודעה חושפת מידע חדש לגבי משחק ה-RPG הקרב ובא, ומדברת בין היתר על זמן יציאה משואר, תוכניות לגבי DLC, ומיקרו תשלומים.

החדשות הטובות הן של-Cyberpunk 2077 לא יהיו מיקרו תשלומים. לפי המפתחים, המשחק הוא "משחק תפקידים, מכוון סיפור, לשחקן יחיד אמיתי", וזה יהיה מגוחך לכפות את מודל התשלום הזה על המעריצים שלהם. זו נשמעת כמו יופי של החלטה, אם יורשה לי לומר.

עכשיו לחדשות הקצת פחות טובות: ל-Cyberpunk 2077 אין כרגע תאריך יציאה, או אפילו חלון זמנים משואר ליציאה. המשחק יצא "כשהוא יהיה מוכן". עדיין לא ברור מתי זה יהיה.

למטה ההודעה המלאה, יחד עם סקרינשוט מתוך הטריילר עצמו שבו מופיעה ההודעה (משבריר שניה של סביבות 01:39 בטריילר). קצת חשוך, אבל די אפשר לקרוא מה כתוב שם.

"עברו יותר מ-2077 ימים מאז שהכרזנו על התוכנית שלנו לפתח את Cyberpunk 2077. שחררנו טריילר CGI, השתתפנו במספר ראיונות ו… נעלמנו. סך הכל תהליך סטנדרטי בדברים האלה – אתה מכריז על משחק, ואז שותק, מגלגל שרוולים ומתחיל לעבוד. רצינו לתת לכם את The Witcher 3 ושתי ההרחבות קודם, ולכן התקופה הזו שבה היינו שקטים היתה ארוכה משתכננו. אנחנו מתנצלים על כך.

ברגע שסיימנו את העבודה על Blood and Wine, התאפשר לנו לצאת במלוא הכוח קדימה עם ההכנות לקראת CP2077. אבל בכל זאת בחרנו לשמור על שקט. למה? באיזשהו שלב החלטנו שנחזור לדבר על המשחק רק כשיהיה לנו משהו להראות. משהו משמעותי ומוחשי. זה בגלל שאנחנו מבינים שאתם ממתינים בחוסר סבלנות כבר הרבה הרבה זמן, ואנחנו לא רוצים שמישהו מכם ירגיש שאנחנו לוקחים את זה כמובן מאליו. ההייפ אמיתי, אז זיעה ודמעות צריכים להיות אמיתיים גם כן 🙂

אבל בואו נגיע לנקודה. היום זה היום. אם אתם רואים את זה, סימן שראיתם את הטריילר – החזון שלנו ל-Cyberpunk, גרסא אלטרנטיבית של העתיד שבו אמריקה שבורה לחתיכות, תאגידי ענק שולטים בכל האספקטים של חיים מתורבתים, וכנופיות שולטות בשאר. ובעוד שהעולם הזה מלא באדרנלין, אל תתנו למרדפי המכוניות והרובים להטעות אתכם. Cyberpunk 2077 הוא משחק תפקידים מכוון סיפור אמיתי. אתם תוכלו ליצור דמות משלכם ו… טוב, אתם תדעו עוד על מה שיש לנו להראות בדוכן שלנו ב-E3. היו ערניים לתצוגות המקדימות!

לפני שאנחנו מסיימים, בטח יש לכם מספר שאלות,

מתי?

כשאמרנו לכם שנשחרר את המשחק כשהוא מוכן, התכוונו לזה. אנחנו בהחלט הרבה יותר קרובים לתאריך יציאה מאשר שהיינו בזמנו 😉 אבל זה עדיין לא הזמן לאשר שום דבר, אז אתם תצטרכו להשאר סבלניים. איכות היא הדבר היחיד שמניע אותנו. זה היופי בלהיות סטודיו עצמאי, והמפיצה של עצמך.

כמה גדול?

ממש גדול, אבל… אם להיות כנים, אין לנו שמץ של מושג כרגע. כשנרכיב את הכל ביחד אנחנו נספר לכם בגלוי למה אתם יכולים לצפות, ואנחנו מבטיחים שנעשה את זה לפני שאנחנו מתחילים לדבר על Pre-orders או מבקשים משהו מכם.

DLC חינמי/הרחבות/DRM

אתם יכולים לצפות ללא פחות ממה שקיבלתם עם The Witcher 3. לגבי DRM, המשחק CP2077 יהיה 100% נטול DRM בגרסאת ה-PC.

מיקרו תשלומים?

במשחק תפקידים לשחקן יחיד? נראה לכם?

שוב פעם, תודה רבה לכם על הסבלנות. אם יש לכם דקה, כנסו ל-cyberpunk.net ושתפו את דעתכם (לגבי הכל) איתנו. אנחנו קוראים כל מה שאתם כותבים ומתייחסים לזה מאוד ברצינות.

שלכם

צוות CD PROJEKT RED"

מרגש ממש. היינו צריכים לצפות בטריילר של Cyberpunk 2077 לא מעט פעמים כדי לצלם את התמונה הזו בשבילכם, אבל זה לא הפריע לנו – זה חתיכת טריילר מדהים.

בינתיים, כבר נודע לנו שהמשחק יהיה מגוף ראשון, עם אלמנטים של יריות (אבל בראש ובראשונה משחק תפקידים), התגנבות, ריצה על קירות, ולוחמה מקרוב. בנוסף המשחק צפוי להכיל קטעי נהיגה במכונית היפהפיה של הגיבור (או גיבורה) שלנו, שקרוי V.

בנוסף מערכת בניית הדמות אמורה לכלול הכל החל ממין ועד מראה, ולא תדרשו לבחור Class, אלא הוא יתפתח מתוך הבחירות שלכם.

העולם עצמו יהיה עם מחזור יום ולילה. לכל דבר בו תהיה משמעות, והעיר שבה המשחק מתרחש, Night City, אמורה להיות שילוב בין סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס. העיר עצמה בנויה לגובה, ותזכו לטייל בתוך הרבה מבני ענק עם מלא קומות.

כמו כן עלתה כבר אינפורמציה נוספת לגבי הנשקים, שיתחלקו לכוח (power) שיגרמו להרבה נזק ורתע, נשקים טכניים שיחדרו שריונות, ונשקים חכמים שיעקבו אחרי מטרות.

Cyberpunk 2077 יצא "כשהוא יהיה מוכן" ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One. בינתיים אתם מוזמנים להנות מ-concept art מתוך הטריילר.