חברת הקומיקסים Marvel וSquare Enix חתמו על שותפות רב-משחקית, אשר תתחיל עם פרויקט של הנוקמים. המשחק מפותח על ידי Crystal Dynamics וEidos Montral (החברה מאחורי סדרת Tomb Raider המאוחרת).

פרויקט הנוקמים יציג לשחקנים סיפור מקורי לחלוטין, אך עם כל הדמויות, המקומות, ו"הרגעים האייקונים" שמעריצים למדו לאהוב בכל איטרציה של הנוקמים. אם הטיזר הוא סימן לפרויקט הסופי, אפשר להניח שנראה את ת'ור, איירון מן, קפטן אמריקה ואת ההאלק.

הטיזר מרמז על אסון שהוביל לפיצול הנוקמים, ושהשחקן יוביל לאיחודם המחודש. המשחק יתרחש ביקום אשר "שחקנים יוכלו לשחק בו במשך שנים רבות", כלומר זה כנראה יהיה המשחק הראשון בסדרה ארוכה.

הדבר המעניין הוא שקיים משחק אחר של האוונג'רס שבוטל. הוא היה אמור להיות משחק מפרספקטיבת גוף ראשון שנתן לשחקנים לשחק עם ת'ור, איירון מן, קפטן אמריקה וההאלק. המשחק הזה פותח על ידי THQ ובוטל בגלל ש… ובכן, בעיקר כי זה THQ, והם נתקלו בקשיים פיננסיים וכל זה. אם תרצו תוכלו לראות וידאו המדבר על זה לחצו כאן. זה לא וידאו שלנו ואיננו קשורים ליוצריו (חוץ מהיותי רשום לערוץ היוטיוב) אבל הוא מעניין.

עוד פרטים על הפרויקט כולל פרטים נוספים על משחקי מארוול נוספים שSquare Enix עובדת עליהם ייחשפו ב2018. יש לנו עוד זמן לחכות