יתכן וחברת ההוצאה לאור Dark Horse חשפה בטעות את תאריך היציאה הסופי של Mass Effect Andromeda. ידענו כבר מהצהרות רשמיות קודמות ש-Mass Effect Andromeda יצא ב-2017, אבל עכשיו ייתכן ויש לנו תאריך מדוייק.

המוציאה לאור פרסמה ספר חדש בשם The Art of Mass Effect: Andromeda ב-Amazon. אם תתבוננו על הפרסום (דרך הלינק או בצילום המסך מטה), תוכלו לראות שהספר כרגע מיועד לצאת ב-21 למרץ 2017.

mass-effect-andromeda-artbook-date-leaked

על פניו, נראה כאילו זה לא כל כך מוזר, אבל – אם תתבוננו בהסבר של הספר, תבחינו בשורה בה הם מציינים ש-"Dark Horse תשחרר את The Art of Mass Effect: Andromeda בו-זמנית עם יציאת המשחק!" עכשיו זה משהו. ה-21 במרץ יהיה יום שלישי – היום בשבוע שבו מרבית המשחקים יוצאים לאור, ועובדה זו מחזקת את הטענה שיתכן וזה באמת תאריך היציאה המיוחל.

באתר החנות של Bioware, מצויין על אותו הספר תאריך משלוח של "תחילת 2017", אז אכן נראה שמישהו בטעות התבלבל כשהוא יצר את הפרסום באמאזון וחשף את תאריך היציאה של המשחק.

בין אם התאריך אמיתי או לא, אנחנו יודעים רק לומר ש-Mass Effect Andromeda יצא ל-PC, PlayStation 4 ו- Xbox One בשנה הבאה. עכשיו, לכו לראות את סרטון המשחקיות שוב!

הידיעה מתוך Destructoid.