אחרי Microsoft וEA, הגיע תורם של Ubisoft להציג את כל המשחקים החדשים שלהם במסיבת עיתונאים ששודרה בשידור ישיר אתמול בלילה. סיכום האירוע לפניכם:

האירוע התחיל עם קצת דיבורים על יום השנה ה25 לUbisoft, וכמה הם גאים בעצמם על כל מה שהם הצליחו לעשות מאז שנת 1986. Yves Guillemot, ראש החברה, עלה לבמה וסיפר קצת על ההיסטוריה של החברה ועל עתידה. לאחר דקות מועטות הוא פינה את הבמה לטובת Michel Ancel, היוצר של Rayman המקורי ושל Rayman: Origins, המשחק הראשון שהוצג. הדמו הראה את Rayman וחברו הכחול מתרוצצים בדו-מימד ומנווטים את דרכם בזריזות דרך מגוון רחב של סביבות מטורפות ומוזרות.  המשחק בהחלט נראה כיף, במיוחד בco-op, והסגנון המצויר שלו בהחלט הולם אותו. לאחר מכן עלה לבמה אהרון פרייסמן, ששימוש במנחה של האירוע ולאחר קטע הומוריסטי קצר החל להציג משחקים ברצף. הראשון היה Driver: San Francisco עם טריילר מלא במרדפי מכוניות והתנגשויות, אבל ללא קטעים מתוך המשחק. הבמה פונתה במהרה עבור דן היי, שזרק אותנו ישר לתוך דמו ארוך ומרשים מאד של משחק חדש אותו הכריזו לראשונה באירוע: FarCry 3. לא אספר יותר מידי פרטים מתוך הדמו, כי אני משוכנע שתרצו לראות אותו בעצמכם, אבל רק אומר שהוא מלא אקשן מהיר בסביבה ירוקה ויפיפייה, בדיוק כמו שלמדנו לצפות ממשחק בסדרת FarCry. לטענת המפתחים, המשחק יגיע עלינו בשנת 2012.

Randy Pitchford היה הבא שעלה לבמה והציג בזריזות משחק חדש בסדרת Brothers in Arms, הנקרא Furious 4, באמצעות טריילר שהראה את חברי היחידה (הרביעייה העצבנית) מחסלים חדר מלא בנאצים בדרכים אלימות במיוחד. המשחק, שנראה פחות רציני ממשחקים קודמים בסדרה, ייצא גם הוא בשנת 2012. המוצג הבא היה סרטון שהציג ראיון עם סטיבן ספילברג ופיטר ג'קסון, שעובדים בימים אלה על הגרסה הקולנועית של Tintin, ומקביל זכינו לצפות בקטעים מתוך המשחק The Adventures of Tintin. המשחק נראה כמו משחק פלטפורמה נחמד המשלב קטעי מכות ונהיגה, וכולל את שלושת הדמויות המוכרות מהקומיקסים הצרפתים.

כשהסרטון הסתיים, אהרון הציג את המשחק הבא: Ghost Recon: Future Solider. הדמו של המשחק הראה שימוש בחליפות ההסוואה החדישות של החיילים ובכמה נשקים מתוחכמים. גולת הכותרת של הדמו הייתה החשיפה של משחק שיתופי (co-op)  של עד ארבעה שחקנים בו זמנית אונ-ליין. המשחק בהחלט נראה כמשחק הדורש חשיבה טקטית ושיתוף פעולה מלא מצד כל חברי הצוות. בנוסף ל-Future Solider הוצג הטריילר של Ghost Recon: Online שכבר נחשף לפני מספר שבועות.

Maniaplant, השירות האינטרנטי של יוצרי Trackmania, היה האיייטם הבא באירוע. שתי נציגות החברה הסבירו על האפשרות לבנות מסלולי מרוצים משוגעים ולשתף אותם עם חברים או סתם אנשים ברחבי העולם. Plantmania יתמוך גם בShootmania וQuestmania של אותה חברה.

ונעבור לקצת משחקי תנועה: המשחק הבא בסדרת משחקי המסיבה Raving Rabbids, יגיע לKinect ויאפשר לך ולעוד 3 חברים לשחק באמצעות מכשיר בודד במגוון משחקי מסיבה מוזרים, כיאה למשחקים בסדרה זו. המשחק הבא היה Just Dance 3, שהציג טריילר מלא באנשים מכל רחבי העולם רוקדים מול כל שלושת הקונסולות הביתיות של הדור הנוכחי. אם לרקוד בסלון ביתיכם זה מה שעושה לכם את זה, תוכלו לעשות זאת באוקטובר הקרוב. לבסוף ראינו טריילר קצר המציג את Your Shape: Fitness Evolved 2012.

ועכשיו, לתותחים הכבדים. Rocksmith, משחק הנגינה החדש של Ubisoft שמאפשר לשחקן לחבר גיטרה (כל גיטרה) למשחק, וללמוד לנגן בה דרכו, וכמובן – Assassin’s Creed: Revelations. Assassin’s Creed Revelations נפתח עם טריילר מורחב יותר של הטיזר שכבר ראינו, המציג את אציו המבוגר חוזר למבצר בו חי אלטאיר במשחק הראשון, ונלחם בצבא קטן של חיילים לצלילי מוסיקה שקטה ומבשרת רעות. לאחר מכן עברנו לחזות בדמו מתוך המשחק, המציג שימוש בפצצות, כבלי אומגה ואפילו מטולי אש. מומלץ מאד לצפות בדמו בעצמכם וליהנות מהמשחק החדש בסדרה המהוללת. תמונה מוזרה של שער אבן זוהר באור לבן האופייני למכשיר האנימוס חתמה את מסיבת עיתונאים, והשאירה אותנו מצפים לעוד.