במהלך כנס Blizzcon 2019, בחודש שעבר, פורסמה הרחבה חדשה למשחק הקלפים הפופולארי בשם Hearthstone: Descent of Dragons. במהלך סוף השבוע פורסמו פרטים נוספים על קלפים ומצבי משחק חדשים בסטרים של אחד ממעצבי המשחק דין איילה (Dean Ayala), יחד עם סטרימר של המשחק ששמו Kripparian.

כפי שכתבנו לאחר החשיפה בכנס Blizzcon 2019, בהרחבה Hearthstone: Descent of Dragons נקבל 5 קלפים חדשים של הדרקון Galakrond, הדרקון החזק ביותר בעולם של Warcraft. קלפים אלו מייצגים חמש צורות שונות שלו, כל אחת באסכולה בארגון E.V.I.L: לוחם, כוהן, נוכל, שאמאן ומכשף. בנוסף יהיו חברי כת זוטרים וקסמים חדשים עם מילת המפתח Invoke שיוכלו לחזק את Galakrond לבלי הכר, ולשדרג אותו לצורות חזקות יותר שלו.

בנוסף לקלפים, בהרחבה נקבל סיפור חדש של Galakrond שנקרא Galakrond’s Awakening, ויגיע בינואר. במהלך הקמפיין תוכלו לקבל 35 קלפים חדשים שמשפרים את Galakrond. לצערנו, אין עדיין פרטים כיצד הסיפור יתנהל, והאם נצטרך להשתמש ב-Galakrond לאורכו, אך נקווה לקבל פרטים נוספים בהמשך.

אבל זה לא הכל, גם מצב המשחק Hearthstone: Battlegrounds, מקבל גיבורים חדשים. למי שאינו יודע, המצב, שהוכרז לראשונה בכנס Blizzcon 2019 ,הוא בעצם מצב משחק אוטומטי בין 8 שחקנים, בו כל שחקן יוכל לגייס משרתים, להציב אותם בצורה האסטרטגית שהוא רואה לנכון ולצפות בהם נלחמים עד המוות. במצב משחק זה יהיו 24 גיבורים ייחודיים. במהלך ההכרזה בסטרים, נחשפו 3 מהדמויות החדשות שמצטרפות למצב: Edwin Vancleef, Sylvanas Windrunner ו-Rafaam. כל אלה זמינים למשחק כבר עכשיו.

גם החנות של Hearthstone מקבלת שידרוג ויוצאת מחדש ב-10 בדצמבר. בחנות החדשה תוכלו למצוא את הנבלית המוכרת, Sylvanas Windrunner שתהיה זמינה לזמן מוגבל ותעלה 10 דולרים, יחד עם גב קלפים תואם. לצידה תהיה זמינה גם הכוהנת Tyrande Whisperwind, אותה תקבלו בחינם ביחד עדכון החנות החדש, לצד גב קלפים תואם.

כאמור, ההרחבה Hearthstone: Descent of Dragons יוצאת ב-10 בדצמבר. אז היכונו לאסוף קלפים חדשים ולקבל עוד מידע על Galakrond, יהיה מעניין.