במהלך כנס Blizzcon 2019 הוכרזה הרחבה מעניינת למשחק הקלפים הדיגיטלי Hearthstone, אשר תיקרא Descent of Dragons. ההרחבה צפויה להוסיף 135 קלפים חדשים למשחק ולחמש את השחקנים בכח אש מלא בקשקשים, היות ובין השאר תוכלו להשיג את היכולת להשתנות ל-Galakrond, הדרקון העוצמתי ביותר בהיסטורית Warcraft.

ההרחבה תהווה מעין סיומת אפית לשנת הדרקון, שהחלה בהרחבת Rise of Shadows בה השחקנים הכירו לראשונה את ארגון E.V.I.L בראשות Rafaam הידוע לשמצה, דרך הרחבת Saviors of Uldum בה השחקנים שיתפו פעולה עם ליגת החוקרים כדי למנוע מארגון הרשע לשחרר מגפה נוראית. עכשיו, בהרחבת Descent of Dragons, ליגת הרשע מנסה להמיט חורבן על Azeroth על ידי השבת Galakrond לחיים.

בהרחבה תוכלו למצוא את Galakrond בחמש צורות שונות, אחת לכל אסכולה בארגון E.V.I.L, לוחם, כוהן, נוכל, שאמאן ומכשף. בנוסף יהיו חברי כת זוטרים וקסמים חדשים עם מילת המפתח Invoke שיוכלו לחזק את Galakrond לבלי הכר, ולשדרג אותו לצורות חזקות יותר שלו. את חמש הצורות שלו, אגב, תוכלו לקבל חינם אם תתחברו למשחק בזמן שההרחבה מגיעה ועד ה-31 למרץ, 2020. בנוסף, תהיה לליגת החוקרים מכניקת משחק חדשה הנקראת Sidequests, אשר תעזור לכם בהשגת יעדים מוקדמים במשחק ותזכה אתכם בפרסים.

עד ההשקה, ניתן יהיה להשתתף בקניה מוקדמת של שתי חבילות של ההרחבה, האחת עבור כ-50 יורו אשר מכילה 60 קלפים + מספר בונוסים והשנייה עבור כ-80 יורו ואשר תכיל 100 קלפים, הבונוסים של החבילה הקודמת ובונוס נוסף.

אבל זה לא הכל, בנוסף להרחבה, Blizzard הכריזו גם על מצב משחק חדש, הנקרא Hearthstone: Battlegrounds. מצב המשחק הזה הוא בעצם מצב משחק אוטומטי בין 8 שחקנים, בו כל שחקן יוכל לגייס משרתים, להציב אותם בצורה האסטרטגית שהוא רואה לנכון ולצפות בהם נלחמים עד המוות. במצב משחק זה יהיו 24 גיבורים ייחודיים.

מצב המשחק הזה הוא חינמי לגמרי, ומתאים גם למשתמשים כבדים של המשחק וגם לאנשים חדשים ללא אוסף קלפים מכובד. הגישה המוקדמת ל- Hearthstone: Battlegrounds תיפתח ב-5 לנובמבר ותמשך עד ה-11 לנובמבר, והיא אקסקלוסיבית למי שהשתתף ב-Blizzcon 2019, רכש כרטיס Blizzcon וירטואלי או רכש את אחת מהחבילות של Descent of Dragons בהזמנה מוקדמת. לאחר מכן, ב-12 לנובמבר, תתחיל בטא פתוחה לכולם.

החל מהרחבת Descent of Dragons יהנו כולם מאפשרות לקבלת בונוסים דרך משחק ב-Hearthstone: Battlegrounds, כתלות במספר חבילות הקלפים שתשיגו (הן בחינם, הן בתשלום במטבע של המשחק והן בתשלום עם כסף אמיתי).

ההרחבה תצא ב-10 לדצמבר, אז אם אתם שחקנים ותיקים, מזפזפים או מתעניינים חדשים, שימו לכם תזכורת לפחות לבוא לאסוף את חמשת הקלפים עם הצורות השונות של Galakrond!