לא עבר הרבה זמן מאז הטריילר הקודם של Pokemon Sword and Shield, וכבר קיבלנו טריילר חדש ובו מידע על צורות איזוריות חדשות, דמויות חדשות, והצוות הרשע שיככב במשחק.

למעשה, נראה כי הטריילרים של המשחקים החדשים מתחילים לצאת כל חודש בערך, אז אפשר לצפות לחדשות לעיתים תכופות מעכשיו. אבל לפני שנכנס לעיקרי הדברים, תנו מבט בטריילר החדש ובצורות האיזוריות שלגמרי גורמות לנו לחשוב על איזושהי להקת גלאם מטאל כלשהי.

הכירו את הצורות הגאלאריות

אחד האספקטים שהכי אהבנו בדור הקודם בסדרה, Pokemon Sun and Moon, היה הצורות האיזוריות. האקלים השונה של הסביבה במחוז אלולה גרם לפוקימונים מסויימים להתפתח באופן מותאם לה, וכך קיבלנו צורות מגניבות כמו וולפיקס (Vulpix) מסוג קרח, או ראיצ'ו (Raichu) מסוג חשמל ועל-חושי. באופן הזה אנחנו מקבלים ספין חדש על פוקימונים ישנים.

לשמחתנו הרבה, נראה שגם מחוז גאלאר מקבל צורות איזוריות, אשר יקראו צורות גאלאריות או צורות גאלאר (Galarian Form). הפעם הפוקימונים שמקבלים מייקאובר הם וויזינג (Weezing) ושרשרת ההתפתחות של זיגזגון (Zigzagoon).

הטריילר החדש חושף בפנינו את צורת גאלאר של וויזינג, אשר מקבל קובע מגבעת ומשתנה לסוג רעל ופיה. וויזינג בצורות גאלאר מסוגל לשאוב גזים רעילים ולטהר אותם, ובנוסף ליכולת Levitate אשר נותנת לו חסינות למתקפות מסוג אדמה, הוא יוכל לקבל יכולת נוספת, אשר בינתיים עוד לא נחשפה.

צורת גאלאר של השרשרת ההתפתחותית של זיגזגון היא עוד יותר מעניינת. זיגזגון מקבל לשון ארוכה וסימני כוכבים, לצד צבעי שחור לבן אשר מקנים לו מראה שמאוד מזכיר את חברי להקת KISS. זיגזגון גאלארי מקבל סוג נוסף והופך להיות פוקימון מסוג אופל ונורמלי. גם צורת ההתפתחות של זיגזגון, ליינון (Linoone) מקבלת צורת גאלאר בדמות להקת KISS.

אבל זה לא נגמר שם. ליינון מקבל התפתחות חדשה אשר מהווה שלב שלישי בשרשרת ההתפתחות שלהם, אובסטגון (Obstagoon), פוקימון החסימה. אובסטגון עומד על שתי רגליים ונראה קשוח ומאיים, ואני בטוח ששחקנים רבים ירצו לשחק איתו בצוות, כי הוא באמת מגניב. אובסטגון מקבל מתקפה חדשה בשם Obstruct, אך בינתיים לא ידוע עליה שום דבר.

בנוסף לצורות הגאלאריות החדשות, קיבלנו גם הכרזה על פוקימון חדש בשם מורפקו (Morpeko). מורפקו הוא אוגר קטן ורעב שיכול לשנות צורה. הוא פוקימון מסוג חשמל ואופל, שילוב שלא ראינו בעבר, וכאשר הוא רעב, היכולת שלו, Hunger Switch, גורמת לו לשנות צורה ולהפוך ל-Hangry Mode, שילוב של המילים רעב ועצבני. ההתקפה הייחודית שלו, Aura Wheel, משנה סוג בהתאם לצורה שבה הוא נמצא – במצב בטן מלאה (Full Belly Mode), היא תהיה מסוג חשמל, ובמצב רעב ועצבני (Hangry Mode), היא תהיה מסוג אופל.

יריבים חדשים מכל הסוגים

בטריילר אנחנו פוגשים לראשונה מספר יריבים אשר נתקל בהם בהפתקאותינו ב-Pokemon Sword and Shield, והראשון מביניהם הוא בדה (Bede) – יריב שאפתן שגם כן ניגש לאתגר המכונים ומתכנן להפוך לאלוף הליגה. עם זאת, נרמז כי יתכן ויש לו מוטיבים נוספים. בנוסף, מצויין שאת התמיכה הוא קיבל מרוז, וכמו שציינו בעבר, אנחנו סבורים שהוא זומם משהו רע.

מארני (Marnie) היא היריבה השניה שאנחנו זוכים לראות בטריילר. היא תחרותית ומחושבת, ויש לה בסיס מעריצים להוט. הפוקימון שבו היא משתמשת הוא לא אחר מאשר מורפקו, שנחשף גם הוא בטריילר.

מעריציה הלהוטים של מארני הם גם הקבוצה הפושעת של המשחק הזה, ונקרעים Team Yell. הם רוצים שמארני תזכה באליפות ולכן הם מוכנים לעשות צרות לכל מי שעומד בדרכה. זה אומר שהם יחסמו מקומות, ישתלטו על בתי מלון ושאר מקומות, ובאופן כללי יעשו לכם בעיות. בטריילר אנחנו רואים קרב מול חלק מהחברים בצוות, ואנחנו רואים שאחד הפוקימונים שהם אוהבים להשתמש בו הוא זיגזגון גאלארי.

נראה שבאופן אירוני, אחרי שבסיס המעריצים של פוקימון הפך ברגע לרעיל למדי, נחשף שגם הצוות הרשע במשחק הזה יהיה בסיס מעריצים רעיל.

פוקי-עבודות כדי לא להיות פוקי-מובטלים

אמנם לא ראינו את זה בטריילר, אבל לצד הפרסום שלו, קיבלנו גם מידע רשמי נוסף לגבי המשחק. ביחד עם כל מה שדיברנו עליו כאן, נחשף כי ניתן יהיה לשלוח את הפוקימונים שלכם לבצע Poke Jobs. אלו משימות שאליהן אתם שולחים את הפוקימונים, ישירות מהקופסאות בהן הם מאוכסנים דרך מסוף Rotomi (אשר דובק בו הפוקימון רוטום), ומשימות אלו מעלות את הפוקימונים שלכם רמות ומעניקות לכם חפצים נדירים.

נראה שמכניקה זו היא גלגול משופר של ה-Poke Pelago, פיצ'ר איכות חיים אשר נועד להקל עליכם ולחסוך מכם גריינד מיותר במשחק. ככה תוכלו להעלות את הפוקימונים שלכם רמות ולהשיג חפצים נדירים גם כשאתם לא משחקים עם הפוקימונים שאותם אתם שולחים למשימות.

בהחלט נראה שיש הרבה למה לצפות מהמשחק בעקבות הטריילר הזה. כיף לראות ש-Game Freak זיהו את ההצלחה של הצורות האיזוריות והביאו אותן גם למשחק הזה, ונראה שהם ממשיכים לדאוג לאיכות חיים באמצעות פיצ'ר ה-Poke Jobs.

המשחקים Pokemon Sword and Shield עתידים לצאת ב-15 לנובמבר ל-Switch. יאללה, הלכנו לשמוע קצת KISS לכבוד החשיפה.