אז לאחרונה התחלתי לשים עין על יותר ויותר משחקי אינדי. בין אם אלו משחקים שביקרתי בשבועות האחרונים או משחקים כמו Trailblazers שראיתי טריילר שלהם וישר נדלקתי, אני חושב שזה עידן מעולה למפתחים עצמאיים לבטא את עצמם.

עכשיו אני כמובן הולך לדבר על המשחק החדש ביותר שתפס את תשומת ליבי – Decay of Logos. המשחק פותח כפרוייקט אישי של מפתח בשם Andre Constantino, ולאחר מספר גלגולים, הוא הצטרף למפיצה Rising Star Games שעתידה לשחרר את המשחק בסתיו 2018.

המשחק מספר לנו סיפור של נערה בשם אדה, שיוצאת למסע יחד עם האייל הקסום שלה בעולם קסום שמושפע רבות מפולקלור אירופאי וסיפוריו של טולקין. המשחק יהיה משחק אקשן הרפתקאות עם אלמנטים של חקר סביבות גדולות וניהול משאבים.

הנערה והאייל הקסום נפגשים לאחר שהכפר שלה מושמד בידי אחד מבני המלך, ויחד הם לא ינוחו עד שהם ימצאו את האחראי להתקפה ויביאו אותו לדין. לאורך המסע הם יגלו סודות על המלך ובניו וילמדו שהדברים הם ממש לא כמו שהם נראים.

המשחקיות עצמה נראית לי כמו גרסא מהירה יותר של משחקי Dark Souls – אדה נראית מאוד זריזה וחלק ניכר מהקרבות בטריילר מציגים אותה מחליקה, קופצת ומתגלגלת כדי לחמוק מהתקפות. המשחק, עם זאת, צפוי להיות קצת יותר סלחני מ-Dark Souls, בכך שבכל פעם שתפסידו בקרב, תחזרו למחנה האחרון שביקרתם בו ותקבלו הורדה זמנית ל-stats.

אפילו האייל צפוי להוות תפקיד משמעותי במשחקיות, וכבר בטריילר אנחנו רואים מספר חידות שמשלבות אותו.

סך הכל המשחקיות הזו נראית מאוד מסקרנת – אני מאוד אוהב את ז'אנר האקשן-הרפתקאות, ותמיד שמח לשחק עוד ועוד משחקים בז'אנר, ובהחלט נראה לי שיש למה לצפות מהמשחק הזה.

המשחק Decay of Logos צפוי לצאת לקראת סוף השנה ל-Switch, PlayStation 4, Xbox One ו-PC. לעוד פרטים, מוזמנים לבקר באתר המשחק.