זה כבר הפך לנוהל שמדי כמה חודשים אנו למדים על שיתוף פעולה חדש בין מותג הגיימניג ROG מבית ASUS לבין מותגים אחרים כגון IKEA או Alan Walker. והפעם, שיתוף הפעולה יוצא דופן (אפילו יותר מזה של אלן ווקר) עם סדרת האנימה Neon Genesis Evangelion (ניאון ג'נסיס אוונג'יליון).

למי מאיתנו שלא מכיר (וזה כולל את עבדכם), ניאון ג'נסיס אוונג'יליון היא סדרת אנימה שרצה בין השנים 1995-1996 וכרגע רצה ב-Netflix יחד עם הסרטים שיצאו לאותו כותר. לי באופן אישי היא מזכירה את Pacific Rim או Gundam – שזה אומר אנשים קטנים עם רובוטים ענקיים שנלחמים במרכז ערים.

אז גם אם הופתעתם וגם אם לא הופתעתם, זה לא באמת משנה כי המוצרים החדשים נראים ממש מעולה אבל אולי לא יתאימו לכל סלון או פינת מחשב. שיתוף הפעולה ממוקד ב-EVA-01 המזוהה עם שילוב הצבעים סגול וירוק, שהם מזוהים עם שנות התשעים המוקדמות בהן אופנה היתה המלצה ויפן היתה שרויה בכאוס לאחר פיצוץ בועת הנדל"ן (למידע נוסף קראו על העשור האבוד).

אז מה בתפריט? לוח אם ROG MAXIMUS Z690 HERO EVA Edition עם תצוגה של EVA-01 שמשתנה בין מצב רגיל למצב טירוף (ככל הנראה בהתאם לעומס על המערכת). כרטיסי מסך ROG STRIX GeForce RTX 3090/3080 EVA Edition עם תאורה מסונכרנת על גבי לוח ה-ARGB שלהם.

מערכת הקירור AIO ROG Ryujin II 360 ARGB EVA Edition בעלת שלושה מאווררים המצויידים ב-ARGB. המערכת מגיעה עם כיסוי משאבה מאלומיניום ומסך 3.5" המציג נתונים חיוניים על המערכת. ספק כוח ROG THOR 1000W Platinum II EVA Edition, ומארז SSD של ROG Strix Arion EVA Edition.

מארז ROG Strix Helios EVA Edition בגודל Mid-Tower שכמובן משלב תאורת RGB, הרי בלי התאורה הזו אף משחק לא ירוץ וגם לו לרגע קט. נתב ROG Rapture GT-AX6000 EVA Edition, משטח עכבר ROG Scabbard II EVA Edition, ואיך אפשר ללא חולצות וסוודר של ROG x EVANGELION.

מסך ROG Strix XG27AQM EVA Edition המעוצב גם כן בצבעי הסגול ירוק של EVA-01. המסך בעל קצב ריענון של 270Hz באוברקלוק, וזמן תגובה של 0.5 אלפיות-השנייה (GTG) שזה בהחלט מרשים. הצג בגודל 27 אינץ' המכסה 97% ממרחב הצבעים DCI-P3.

בנוסף לכל אלו ROG משיקה ציוד היקפי ביניהם מקלדת ROG STRIX SCOPE RX EVA Edition, עכבר ROG KERIS Wireless EVA Edition, ואוזניות גיימינג ROG Delta S EVA Edition שכבר יצא לנו לסקר אותם בעבר.

ועכשיו אני מבין שעידן עמדי הקדים את זמנו בשיר "חלק מהזמן" כשאמר "כל אלה בגווני סגול ירוק", או שהוא פשוט היה מעריץ שרוף של Evangelion.