חברת Asus לוקחת על עצמה סיכונים מגניבים רבים. שנה שעברה ראינו את שיתוף הפעולה שלהם עם מעצב האופנה Acronym שממנו נולד מחשב הגיימינג הסייברפאנקי הכי הזוי שראיתי עד היום (ZPHYRS G14 ACRNM). השנה קיבלנו את Alan Walker X ROG; החברה יצרה שיתוף פעולה יחד עם התקליטן הידוע אלן ווקר (Alan Walker) כדי ליצור משהו פחות מופרע ויותר מוסיקלי. קבלו את Zephyrus G14 Alan Walker Edition, מחשב נייד המיועד לגיימרים, תקליטנים וכמובן, מי שהוא גם וגם.

המחשב הנייד הזה הוא לא משהו שאוהבי המותג ROG יהיו מופתעים ממנו או לא משהו שראינו בעבר, בפני עצמו. המחשב עצמו מכיל בתוכו מעבד AMD Ryzen 5900HS וכרטיס גרפי מסוג GeForce RTX 3050 TI. לאלה מתווספים מסך QHD 120Hz זיכרון זמני בנפח של 16GB וכונן פנימי של 1TB.

המחשב יגיע במחיר מפוצץ של 1,999$, וכנראה לא תוכלו להשיג אותו בארץ, נכון לנקודת זמן זו. המחיר הזה לא משקף רק את המחשב עצמו, ובגדול אתם יכולים להשיג את אותו המחשב עם מפרט יותר חזק באותו המחיר. אז איפה הקץ'?

ובכן, למרות היותו המחשב לא הכי חזק בשוק, הוא ללא ספק יצירתי. על המחשב עצמו אתם יכולים למצוא רצועת בד עם כיתוב: <JOIN THE REPUBLIC/> ו-<JOIN THE WALKERS/>, עם מה שנראה כמו הלוגו של האמן שנראה כמו A אשר נמצאת מעל W. את אותו הלוגו תוכלו למצוא גם על מקשי ה-W וה-A על המקלדת. ישנם מספר מקשים אשר מגיעים בצבע תכלת (זה כנראה הצבע האהוב על האמן) וזה נראה מאוד מתאים לסגנון של המחשב.

Alan Walker X ROG Special Edition

חלק נוסף מיוחד במהדורה המיוחדת הזו היא האריזה של ה-G14, אשר מגיעה בעיצוב מעניין עם מה שנראה כמו לוח מגעים עתידני או פלטה לתקליטנים אשר שומרות בהן קטעי מוזיקה קצרים בשביל שילוב אפקטים. את האריזה ניתן לחבר בכבל USB-C למחשב ובאמת להשתמש בה כפלטה כזו. הפלטה מגיעה עם תוכנה מובנית שנקראת ROG Remix, ומעתה תהיו השלאגר בכל מסיבה ותוכלו להתחיל לתקלט עם שיר מובנה של האמן בשם "Sorry", ובעצם עם כל שיר שאתם רוצים. או שפשוט, אתם יודעים, תשחקו.

אם כל זה לא מספיק לכם, חבילת האספנים מגיעה גם עם תיק נשיאה מיוחד למחשב, כמו גם עם כובע וגרביים בעיצוב מיוחד. לכו עם Alan Walker X ROG בכל הכוח!