בספטמבר האחרון סיפרנו לכם על שיתוף הפעולה בין שתי ענקיות בתחומן, IKEA ו-ASUS ROG. שתי החברות הודיעו על כוונתן להוציא לשוק ליין של ריהוט גיימינג במחירים שווים לכל כיס. אולם, נראה שב-IKEA סין לא יכלו להתאפק עד תאריך ההכרזה הרשמי שנקבע להיום, ה-29 לינואר, 2021, מה שהוביל לפרסום של ליין המוצרים באתר המקומי.

משטח עכבר משטח כסא אסוס איקאה IKEA ASUS ROG
משטחי עכבר וכסא תואמים

כדרכן של טעויות כאלו, התמונות הורדו מהרשת כמעט מיד אחרי שהועלו, אבל כמו בהמון מקרים, זה לא היה מהר מספיק. הצלחנו להשיג את התמונות ותוכלו להנות מהן כאן. נראה שגולת הכותרת ש-IKEA תמכור היא ה-UPSSPEL, שולחן גיימינג מתכוונן בעלות של 3999 יואן (כ-$619 או כ-2030 שקלים לפי יחס ההמרה הנוכחי).

כמובן, מבחר המוצרים בליין המדובר ממש אינו מסתיים בשולחן הזה, וכולל גם מוצרים עם נגיעות עיצוב מובהקות של ASUS ובחלק מהמקרים, גם עם הלוגו של ASUS ROG ותאורה אדומה תואמת. בין השאר, ניתן לראות מוצרים כמו לוח היתד (pegboard) ייעודי, ארונית ועוד.

בנוסף לפרטי הריהוט שראינו עד כה, IKEA תציע למכירה גם כמות לא מבוטלת של אביזרים עבור גיימרים, סטרימרים וכל שאר האנשים שמעוניינים בעיצוב המיוחד בהשפעת ASUS ROG. אביזרים אלה כוללים בין השאר תאורת לד עבור סטרימינג, באנג'י (מחזיק חוט) לעכבר, מחזיק אוזניות, מחזיק כוסות, כריות, משטחי עכבר וכיסא ואפילו פח אשפה.

למרות ההשפעה העיצובית הברורה (ולטעמי, המאוד מוצלחת) של ASUS, ניתן לראות ש-IKEA אינה מוותרת על עקרונות העיצוב המוכרים שלה. בהתאם לכך, לרוב המוצרים שראינו יש מגוון שימושים רחב שהרבה מאוד אנשים יכולים לנצל לטובתם. אחרי הכל, ארונית על גלגלים, מחזיק כוסות, שולחן מתכוונן, פח אשפה קטן ואפילו מעמד לאוזניות הם מוצרים שכל משרד יכול להרוויח מהם.

אין ספק שבשיתוף הפעולה הזה, IKEA ו-ASUS מקוות למצוא נוסחה שתעזור לשתיהן להרחיב את קהל הלקוחות שלהן, כך שיותר גיימרים יקנו מוצרים של IKEA והמותג של ASUS ROG יקבל חשיפה שתעמיק את חדירת השוק שלו גם לקהל שלפני זה פחות הכיר את החברה. האמת? נראה שהן יצליחו, וגם אנחנו, הצרכנים, נרוויח מכך.