קבוצת הפיפא של אירגון ה-Esports הבינלאומי Team Vitality תהנה מהחסות של Philips Monitors, שתעניק לקבוצה מסכי פרימיום מסדרת Philips Momentum שיתנו להם את היתרון בתחרויות הבאות.

סדרת Philips Momentum מיועדת במיוחד לקונסולות, ומסכים אלו יסופקו לכלל שחקני הקבוצה, יוצרי התוכן של הארגון ולמתקן האימונים המתקדם של הקבוצה בפריז.

philips momentum

"אנחנו נרגשים מאוד לחבור ל- Philips Monitors בכדי ליצור את זירת התחרות האולטימטיבית לשחקני ה-FIFA שלנו. העובדה שאנו יכולים לחבור לשותף שיכול לתמוך בנו עם ציוד שנותן לנו את המפרט הטכני הטוב ביותר היא לא פחות ממדהימה. ל-Team Vitalityמורשת עתיקת יומין עם FIFA, וזה מרגיש נהדר לצעוד אל שנת 2021 לצד שותף כמו Philips Monitors", אמר פביאן “Neo” דויד, נשיא ומייסד שותף ב-Team Vitality.

סטפן סומר, מנהל השיווק ב- Philips Monitors: "אנו נרגשים להכריז על שיתוף הפעולה עם Team Vitality, שייקח את ביצועי המשחק שלהם בקונסולות לרמות חדשות לחלוטין. לנבחרת ה-FIFA יש הישגים מצוינים ואנו רוצים לעבוד איתם על מנת להפוך את העתיד שלהם למוצלח אף יותר בתמיכתנו. ציידנו לא רק את צוות השחקנים, אלא אף את כל מתקן האימונים שלהם V.Hive במסכי גיימינג המיועדים לקונסולות מסדרת ה-Philips Momentum, בכך נוכל להבטיח סביבת אימונים אידיאלית".

בנבחרת הפיפא של Vitality משחקים כמה מהכשרונות הגדולים ב-Esports כמו Dylan “Dylo” Gozuacik ו-Corentin “RocKy” Chevrey. הקבוצה Team Vitality קיימת מ-2013 ויש לה מעל 40 שחקנים פעילים. הנבחרות שלה מתחרות במשחקי הספורט האלקטורני הגדולים ביותר כמו פיפא, CS: GO, League of Legends, רוקט ליג ועוד.

בשנים האחרונות, אנחנו רואים המוני חברות שיוצרות שיתופי פעולה יחד עם קבוצות Esports. בגלל החשיפה הגדולה שהקבוצות מקבלות בתחרויות ומשחקים, זה מעניק לחברות הזדמנות לפרסם את המוצרים שלה, בדיוק כמו ספונסרים של קבוצות מירוצי מכוניות או כדורגל. מדובר על מגמה שתלך ותגדל בשנים הקרובות ביחד עם התפתחות הגיימינג והגיימינג התחרותי בפרט.