אי שם בשנת 2018, הגיחו לעולם אוזניות ה-SteelSeries Arctis Pro Wireless, שהפתיעו אותנו והתעלו מעל לכל הציפיות שהיו לנו עבור אוזניות גיימינג, כשהן כוללות שילוב של פיצ'רים לחווית הגיימינג הטובה ביותר עם איכות סאונד ברמה כמעט אודיופילית.

ועכשיו, בשנת 2022, סטילזיריז מכריזה על אוזניות גיימינג חדשות שלוקחות את אחת מאוזניות הגיימינג הטובות ביותר בעולם, ומוסיפות מספר שיפורים ומראה חדש לגמרי – ה-SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless (וגם הגרסה החוטית שלהן, ה-SteelSereis Arctis Nova Pro).

SteelSeries Arctis Nova Pro Hero Family

למרות העיצוב החדש, ישנם מספר דברים שמוכרים לנו מהאוזניות הקיימות של SteelSeries: הגרסה האלחוטית תמשיך את הרעיון שמאפשר להחליף את הפלטות של האוזניות, חיבור אלחוטי לשני מכשירים בו זמנית, סוללות נשלפות (אחד הפיצ'רים שלא יכולתי לוותר עליו בשביל אף אוזניה אחרת) וכמובן, מקום להטעין את הסוללות הנשלפות שלהן.

אם אנחנו רוצים להסתכל גם על השיפור של הגרסה החוטית שלהן, אז כמובן שגם הגרסה החוטית של ה-SteelSeries Arctis Nova Pro תגיע עם כל הפיצ'רים החדשים (פרט כמובן, לאלו שקשורים לפן האלחוטי של האוזניות), ותגיע עם GameDAC חדש ומשופר שיתן לכן לשלוט בצאט מיקס.

SteelSeries Arctis Nova Pro Mic

ה-Arctis Nova היא ממש לא חיקוי של הסדרה הקודמת, מאחר ושתי האוזניות החדשות יכללו בהן קשת נוחה יותר, אפשר יהיה לכוון את האוזניות לגובה שתרצו, מיקרופון עם AI שיהיה אחרי על ביטול רעשים סביבתיים, שמע ב-360 מעלות וחוויה מוגברת של Hi-Fi יחד עם הדרייברים החדשים שנהנים מטכנולוגית ה-Sonar Audio שנותנת לכם שליטה מלאה על כל התדרים וקוסטומיזציה מוחלטת של איקוולייזר.

על פי סטילסיריס, אלו האוזניות הראשונות שהן פרו גרייד שמשתמשות בתוכנת EQ (אקוויליזר) לגיימינג, כך שלא תצטרכו מיקסר חיצוני נוסף בשביל לאזן את הסאונד בצורה שנוחה לכם – אני אאמין לזה כשיצא לי לנסות את האוזניות, מאחר ואני כן אוהב לתכנת את הסאונד ולבנות אותו שיתאים אליי, אך אני מניח שכדי לפשט את הדברים הם ישימו פריסטים מובנים שיעזרו לאנשים שלא רוצים להתעסק עם זה יותר מידי אך כן רוצים להינות מחווית שמע מוגברת.

האוזניות הללו הן ממש לא לכולם, בעיקר מבחינת המחיר שלהן, ו-SteelSeries מבינה שאתם תרצו זוג אוזניות אחד בשביל להשתמש בו לכל המכשירים שלכם אם אתם מוכנים להשקיע כזה סכום של כסף על סט אוזניות יחיד ולכן הם הכריזו גם על גרסה שתומכת או ב-Sony PlayStation או ב-XBOX. אתם מחברים את ה-DAC לקונסולה ולמחשב ובלחיצת כפתור אחת אתם יכולים להחליף בין המכשירים השונים ללא צורך לחבר כבלים נוספים.

SteelSeries Arctis Nova Pro Product Shot

אחד הפיצרים שהכי הלהיבו אותי, מכל הדברים האחרים שהוכזרו ב-Arctis Nova Pro Wireless הוא ביטול הרעשי האקטיבי (ANC), מה שאומר שאתם יכולים לבודד את עצמכם לגמרי מהסביבה שלכם ולשקוע במשחק בצורה מלאה ללא הפרעות מסביב. בנוסף, זה יתן לכם יתרון באיתור רעשים בתוך המשחק שאולי לא הייתם שמים לב אליהם עם הרעשים הסביבתיים ברקע כמו צעדים במשחק יריות או טעינה של רובה של מישהו שמחכה לכם מעבר לפינה. אך אל דאגה, יש גם מצב שקיפות שתוכלו כן לשמוע את הסביבה שלכם (במידה ותרצו), מצב זה מאוד דומה לטכנולוגיה של סוני, אשר מגבירה את הקול שלכם בצורה יותר ברורה לאוזניות עצמן.

האוזניות יגיעו לישראל סביבות יוני ואין לנו עדיין צפי למחיר בארץ, אך הגרסה החוטית ה-SteelSeries Arctis Nova Pro מתומחרת ב-250 דולר והגרסה האלחוטית ה-SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless ב-350 דולר.