חברת AOC, שכבר מזמן הפכה לחברה מוכרת בעולם הגיימינג, ביחוד בתחום המסכים, עם סדרות כמו G1 ו-G2, ואפילו סדרת עלית בשם AGON by AOC. אחת המנטרות של החברה הוא ריבוי דגמי מסכים כך שכל גיימר, בכל תקציב, יוכל למצוא את המסך שרלוונטי אליו, בתקציב שמתאים לו.

בגדול, ניתן לחלק את המסכים של חברת AOC לשלוש תת-קטגוריות. הראשונה היא AOC Gaming, שהיא למעשה סדרת הגיימינג הבסיסית (אך עדיין Gaming level) של המותג, מעליה דגמי AGON לגיימרים התחרותיים שביניכם, ובקצה העליון ה-AGON Pro, שמיועד לשחקני e-sport מקצוענים.

AGON

ועכשיו AOC משיקה לא פחות מ-4 מסכים חדשים, בקושי חודשיים אחרי שהציגה 3 מסכים אחרים, שיצטרפו למשפחות השונות של מסכי החברה.

AOC Gaming 27G2U

המסך הראשון בחבורה הוא ה-AOC Gaming 27G2U, שכפי ששמו מרמז הוא מסך בגודל 27 אינץ' המשתייך לסדרת G2. מדובר במסך עם פאנל IPS ברזולוציית FHD, שיגיע עם קצב רענון של 144Hz וזמן תגובה של שנייה בודדת (MPRT), כך שהוא יתאים בדיוק לכל שחקני ה-FPS או ה-RPG מביניכם.

כמובן שה-27G2U מגיע עם שלל הטכנולוגיות הבריאותיות שמונעות הבהובים (flicker free) או מצב אור כחול נמוך בכדי לשמור על הראייה שלכם, וכל זאת במחיר של כ-1,999 ש"ח בלבד.

הטופ של הטופ – AGON AG493UCX

המסך השני הוא ה-AGON AG493UCX. לא יודע אם אפשר לקרוא לו מסך, אלא סוג של טלוויזיה בגודל 49 אינץ' ביחס צפייה של 32:9, כך שלמעשה אתם מקבלים שני מסכי 27 אינץ' אחד ליד השני – משולבים למסך אחד גדול.

המסך האימתני הזה מגיע ברזולוציה משוגעת של 5120×1440 וקצב רענון של 120Hz, ביחד עם תמיכה ב-FreeSync Premium Pro ותקן DisplayHDR 400. אך עם מפרט מטורף מגיע מחיר גבוה של לא פחות מ-4799 ש"ח.

חשוב לציין כי המסך מגיע עם יכולות KVM, מה שהופך אותו, ביחד עם שאר הנתונים שלו, למסך מושלם לשחקני קונסולות שמחפשים גם ליצור תוכן ו/או להסטרים.

סדרת P2 ו-V4 – מסכים משימתיים

שני המסכים הנוספים משתייכים לסדרות שאינן מכוונות לעולם הגיימינג, אלא לעולמות ה-P2C27 הוא מסך בגודל 27 אינץ' שמאפשר חיבור מהיר דרך מחבר Type C בודד ושליטה באמצעות KVM, כך שלא תצטרכו להחליף סטים של ציוד היקפי כל פעם שתזיזו את המחשב הנייד שלכם מעמדה לעמדה. מחירו צפוי לעמוד על 1999 ש"ח.

ה-Q32V4 הוא מסך בגודל 32 אינץ' עם פאנל IPS בעל צבעים מדויקים ורזולוציית QHD (או 1440p), שמיועד לאנשים שחייבים מסך איכותי עם צבעים מדויקים לעבודות עיצוב גרפי, עריכת תמונות וסרטונים, כך שחווית איכות התמונה שתקבלו במשרד תשתדרג משמעותית. מחירו צפוי לעמוד על 1199 ש"ח.

לא רק מסכים – AOC Gaming GH300

בנוסף על ארבעת המסכים החדשים, AOC מציגה גם סט אוזניות חדש המיועד לגיימרים שיקרא AOC Gaming GH300. האוזניות החדשות תומכות בסאונד סראונד 7.1 ומגיעות עם מיקרופון נשלף, עם רכיב DAC מובנה לאיכות של 96KHz ודרייברים גדולים של 50 מ"מ.

האוזניות יכללו גם, כמתבקש ממוצר גיימינג, תאורת RGB נשלטת שניתנת להתאמה בעזרת תוכנת השליטה של AOC. ה-GH300 הן אוזניות חוטיות, והמחיר הצפוי שלהן עומד על כ-299 ש"ח.