בתערוכת CES הקרובה שתערך ב-4 בינואר, חברת LG תחשוף את המסכים החדשים שלה אשר זכו בפרס החדשנות לשנת 2022.

המסך הראשון, ה-LG UltraFine Display דגם 32UQ85R, הינו מסך שתוכנן לענות על הצרכים הייעודים של מנהלים אומנותיים, מעצבים גרפיים, עורכי תמונות או וידאו, וסטרימרים. פאנל Nano IPS Black ברזולוציית 4K UHD ובגודל 32 אינץ' (3,840×2,160) מציג ניגודיות של 2,000:1 וכיסוי של 98 אחוזים של טווח הצבעים לפי תקן תעשיית הקלנוע האמריקאי.

שילוב הניגודיות והכיסוי מבטיח צבעי שחור עמוקים וצבעים חיים הנשארים נכונים בזוויות צפייה רחבות ובמגוון תנאי צפייה. הפאנל הראשון מסוגו מאפשר למסך לספק גוונים שחורים מציאותיים ובעלי ניואנסים המוסיפים ערך ועומק לתמונות ומאפשרים ליוצרים להביא את חזונם האומנותי בדיוק באופן בו דמיינו אותו.

המסך מגיע עם חיישן כיול אוטומטי הניתן לחיבור וניתוק לפי הצורך ושומר על רמת דיוק צבע הנדרשת על ידי המתשמש. ניתן לתזמן את הכיול באמצעות התוכנה האינטואיטיבית של LG.

המסך החדשני השני הוא ה-LG DualUp Monitor דגם LG 28MQ780, הצג אידיאלי לעבודה מרובת משימות בתחומי יצירת תוכן וקידוד שכן הוא מכיל בתוכו שני צגים של 21.5 אינץ' הניצבים זה מעל זה. צג Nano IPS עם יחס גובה-רוחב ייחודי 16:18 מביא פורמט חדש לחלוטין לשוק המסכים.

המסך מגיע עם רזולוציית Square Double QHD (2,560 x 2,880) ובעל תצוגה מפוצלת אנכית המאפשרת למשתמש לראות יותר במבט אחד. המסך מגיע עם מעמד LG Ergo המתוכנן במיוחד בכדי לחסוך במקום.

מעניין יהיה לראות את המסכים האלו בפעולה ולראות מה הם מסוגלים לעשות.