את Dell האמריקאית אין צורך להציג. לא משנה מי אתם, אם אתם קוראים את השורות הללו אז כנראה שנתקלתם פעם באחד המוצרים שלהם: מסכים, מחשבים, אוזניות – הרשימה ארוכה ובאמת לא נגמרת. כדי לשמור אתכם מעודכנים בדברים החדשים בשוק, אנו כאן כדי לסכם לכם את ליין המוצרים החדש של Dell.

נייחים לכל סגנון

בפינת המחשבים הנייחים יוצאים אלינו 3 מחשבים חדשים. הראשון מביניהם הוא ה-OptiPlex 7090 Ultra, מחשב All-in-One (כלומר המסך מכיל את כל רכיבי המחשב) המאפשר גמישות בכל הנוגע למקום עבודתו והצבתו. יחד עם זאת, המחשב החדש של Dell יאפשר לכם גם לחקות את העבודה השולחנית עם תמיכה בעד 4 מסכים, וכל זה במחיר התחלתי של 2,599 ש"ח.

המחשב הבא הוא ה-Inspiron Desktop 3891, שמכוון לשימוש הביתי יותר. כל גרסאותיו יגיעו עם ה-Dell Mobile Connect המאפשר התחברות פשוטה לטלפון לשיחות, הודעות, העברת קבצים, הצגת צג הטלפון על המחשב ועוד. עם מעבדי Intel מדור 10 או 11 ועם מחיר שיחל מ-2,590 ש"ח.

תמונה להמחשה של ה- OptiPlex 7090 Ultra

השלישי והאחרון הוא ה-XPS 8940, המיועד לגיימרים היותר כבדים, ויגיע עם מעבד Intel i9 מדור 11 ואפשרות לכרטיסים גרפים של Nvidia או AMD, עם מחיר התחלתי של 8,970 ש"ח.

לאנשים בתנועה – ניידים

במידה והמחשבים הנייחים לא העלו לכם את החשק להתחדש במחשב חדש, בגזרת המחשבים הניידים יש לנו פי שתיים דגמים חדשים המצוידים בכל מה שצריך כדי לאפשר לכם חווית שימוש נוחה ואידיאלית לצרכים שלכם.

כך למשל ה-Latitude 7320 Detachable 2-in1, כשמו, יאפשר לכם להשתמש במסך שלו גם כטאבלט וגם כמחשב. ביחד עם הטכנולוגיות המתקדמות של DELL, כמו ה-Dell Optimizer שיעזור לווסת את רוחב הפס ולתעדף אפליקציות של פגישות, ה-ExpressResponse המיועד לשפר את ביצועי הנייד וה-ExpressCharge שיאפשר טעינה מהירה של המחשב ועוד. המחשב, שמיועד בבירור לאנשי עסקים המבצעים את עבודתם ביותר ממקום אחד, יעלה 6,199 ש"ח.

אם תרצו לא לוותר על מחשב 2in1 ובכל זאת לקרוע פחות את הכיס, תוכלו גם ללכת על ה-Inspirion 5410 2in1. זה הוא ללא ספק המחשב האלגנטי ביותר שמוציאים Dell בליין הזה, עם אפשרות לסיבוב המסך ב-360 מעלות ועוד שלל פינוקים נוספים כמו תמיכה ארגונומית בשורש כף היד, מקשים מוגדלים ומקלדת עם תאורה אחורית. תוכלו גם למצוא חיבורי USB, Type C, HDMI ומיקרו SD, מסך Full HD ועוד ומעבד אינטל דור 11. כל זה במחיר של 3,990 ש"ח.

Latitude 7320 – מי מפנק אותי גם באחד כזה?

ואם בכל זאת אתם רוצים מחשב נייד "רגיל" לעבודה, תמצאו בליין החדש את ה-Precision 17 5760, שיתמוך בכל טכנולוגיות ה-Express שציינתי מקודם ועוד (כמו ExpressConnect שמיועד למצוא את הקישוריות המהירה ביותר) וכמובן את ה-Dell Optimizer שהזכרתי קודם, וכל זה באריזה דקיקה במיוחד. התענוג הזה יעלה 8,699 ש"ח.

בסדרת ה-Latitude תוכלו למצוא גם את ה-Latitude 9420, שיתמוך ב-SafeShutter שסוגר את עינית המצלמה בהתאם לשימוש בתוכנות הדורשות זאת, ובנוסף ובעזרת שבב CloverFalls החדש של אינטל, המחשב ידע להתאים את ההגדרות שלו, כמו בהירות, באופן אוטומטי בהתאם למשתמש שישב מול המחשב. המחיר המומלץ של המחשב הוא 6,499 ש"ח.

ניידים גם לגיימרים

לגיימרים מביניכם שמחפשים את המחשב הנייד הבא שלהם, בליין של דל תגלו שיש לכם יחסית הרבה אופציות ובטווח מחירים רחב. האופציה הזולה תהיה ה-G15-5511 – מחשב שפשוט בא לתת עבודה, ובמחיר מעולה. עם מעבד i7 דור 11, Nvidia GeForce RTX 3060, רמקולים כפולים שתומכים ב-nahimic 3D שמיועדת לתת לכם חווית סאונד 3D במשחקי הוידאו שלכם ומרכז הפיקוד של Alienware. בקיצור, חיה רעה אך מבויתת. את החיה הזו (פלוס ה-4 פתחי איוורור שלה) תוכלו לקנות ב-5,690 ש"ח.

זוכרים את XPS מקטגוריית המחשבים הנייחים? אחיו נמצאים כאן בקטגוריית הניידים. ה-XPS 9510 יאפשר לכם לשבת הרבה זמן מול המסך ולא לסבול מזה, בעזרת טכנולוגיית ה-Eyesafe המסייעת בהפחתת אור כחול, לצד מסך OLED מהמם התומך ברזולוציית 3.5K. תוסיפו לזה את המעבדים העדכניים מבית אינטל וכרטיסי המסך העדכניים של Nvidia וקיבלתם כל מה שאתם צריכים במחשב גיימינג, עם תג מחיר של 9,890 ש"ח.

אם חפצה נפשיכם באותו מחשב, רק גדול יותר, ה-XPS 9710 שיתמוך גם ב-4K, יהיה בעל מסך 17 אינץ' במקום 15 אינץ' ובעל מראה אלגנטי עם מקלדת רחבה במיוחד. במקרה הזה, תאלצו להיפרד מלא פחות מ-11,980 ש"ח.

גם לכם ה-G15-5511 עושה עיניים? כי לי כן.

לגיימרים הכבדים ביותר מחכים הלפטופים מבית Alienware. דגמי ה-Alienware 15x/17x עם מעבדי ה-i9k דור 11 עם לא פחות משמונה ליבות וכרטיסי מסך חזקים מבית NVIDIA. כמובן שגם אלו יגיעו עם טכנולוגיה להפחתת אור כחול מבלי להפחית מאיכות התמונה ושלל טכנולוגיות לקירור המחשב כדי שתוכלו לקרוע אותו עם הגרפיקות הכי מתקדמות למשחקים הכי חדשים. על כל הטוב הזה כמובן שצריך לשלם הרבה, וה-Alienware x15 יעלה 18,990 ש"ח ובעוד שה-Alienware 17x יעלה 22,990 ש"ח.

DELL – לא רק מחשבים

עד כאן בגזרת המחשבים, אבל מה עם שאר האביזרים? טוב ששאלתם. נתחיל במשהו שמאוד הייתי שמח אם היה לי במשרד בין כל המסכים, המחשבים והציוד ההיקפי שאני מנסה לחבר ואף פעם לא מוצא את הכבל המתאים. ה-USB-C adaptor DA310 הוא סוג של Hub חיבורים שיאפשר לכם לחבר אליו עד 7 חיבורי Type C שיתמכו ברזולוציית 4K ב-60Hz באמצעות HDMI או DisplayPort בקצב נתונים של 10 Gbps. המתאם יאפשר לכם גם לחבר חיבורים שונים נוספים, כגון VGA, USB-A ו-RJ45. המחיר הוא 450 ש"ח, ובהתחשב ביכולת התאמה שלו לחיבורים רבים ועוד פיצ'רים כמו הגנה על החיבור, הוא מחיר נהדר ביחס לדברים אחרים שתמצאו בשוק.

כל גיימר או כל איש משרד כיום יודע שיותר ממסך אחד למחשב מתחיל להיות דבר בסיסי יותר ויותר, אבל לחבר מסך נוסף עם כל הכבלים יכול להיות סיפור. ה-Dell 14 Portable Monitor – C1422H פותר בדיוק את הבעיה הזאת. הוא בקושי שוקל חצי קילו, אבל יביא לכם 14 אינץ' ברזולוציית FHD וקצב רענון של 75Hz, ביחד עם טכנולוגית ה-ComfortView שנועדה לסנן את הכחול אך לשמור על צבעים מדויקים.

אם כבר ב-Hub עסקינן, ה-Dell Mobile Adapter Speakerphone – MH3021P הוא עוד אחד כזה, שחוץ מלעשות לכם טוסט וקפה, הוא עושה הכל, או לפחות קרוב לזה. הוא גם מתאם שניתן לחבר אליו Type C ו-HDMI ותומך ב-4K במהירות ריענון של 60Hz, הוא גם רמקול שתוכלו לחבר שיודע לבטל את רעשי הרקע והאקו, הוא גם Hub שאפשר לחבר אליו אביזרים חיצוניים כמו מקלדת, מסך, כונן נייד והוא יכול להטעין את המחשב שלכם. פיסת הטכנולוגיה המרשימה הזאת תעלה לכם 649 ש"ח.

אם מצלמת אינטרנט היא מה שאתם צריכים, דל מציעה פתרון איכותי, עם ה-Dell UltraSharp 4K. המצלמה כשמה כן היא, היא מצלמה באיכות 4K (כאילו אתם מינימום שחקני קולנוע), בעלת 9 טכנולוגיות חדשות שמטרתן אחת: לייצר את הצילום הטוב (והחד) ביותר שאפשר. המחיר למצלמה הוא 1,400 ש"ח.

אוזניות שקטות ומדויקות

אחרונות חביבות בחשיפה של דל הן האוזניות שלהם. הגרסה הבסיסית, ה-Dell Pro Stereo Headset תאפשר לכם לחוות צליל סטיראו איכותי, בשילוב עם תוכנה מובנית לביטול רעשי רקע. האוזניות מתחברות למחשב בחיבור USB-A (בניגוד לחיבור ה-AUX הרגיל של אוזניות), וכמובן מגיעות עם כריות אוזניים מרופדות וסרט ראש להתאמת צורת האוזניות לראש שלכם. כל זה במחיר של 449 ש"ח בלבד.

אם תרצו את הגרסה האלחוטית, ה-Dell Pro Wireless Headset, שעל הדרך תוסיף לכם פיצ'ר המאפשר לכם למצוא את האוזניות במקרה ואתם לא מוצאים אותן, תאלצו להפרד מלא פחות מ-899 ש"ח.

אם חשקה נפשכם באוזניות שעובדות שעות נוספות, ה-Dell Premier Wireless Anc Headset יעשו בדיוק את זה. הם כוללות את כל הפיצ'רים של האוזניות הקודמות שהצגנו, אך גם פיצ'רים נוספים כמו אפשרות השבתת שיחה באופן אוטומטי כשאתם מורידים את האוזניות או להשאיר בידכם את ההחלטה האם לבטל את רעשי הרקע. זאת כמובן בנוסף לאפשרות האלגנטית של לטעון את האוזניות במעמד המיועד לכך. עם כל הטכנולוגיה בהן אלו כמובן לא אוזניות זולות, כשמחירן מתחיל מ-1,329 ש"ח.

אז זה היה הליין החדש של חברת דל, כשהשקת הליין החדש בהחלט עלולה לגרום לי להיפרד מכמה וכמה שטרות בארנק. למרות שהמטרה שלי היא לא לגרום לכם לבזבז כסף, אם במקרה עשיתם זאת בגלל הכתבה, לפחות תהנו מחומרה איכותית במיוחד. אה… ותביאו לי גם קצת לנסות, כן?