אי שם במרץ 2020, בפעם הראשונה שכתבנו על על New World, משחק ההישרדות והתפקידים של אמאזון, העתיד נראה ורוד. נראה היה שב-Amazon Game Studios הולכים לשחרר ממש בקרוב משחק שישאיר את כולנו בפה פעור.

New World Amazon Game Studios
התמונה באדיבות Amazon Game Studios.

כמובן שאז אמאזון נתקלו בקשיים הקשורים לביקורות ראשוניות של המשחק, אותו הם דחו אותו שוב ושוב, כל הדרך עד אוגוסט 2021, מה שכמובן ידעתם אם הספקתם לקרוא את העדכון שלנו מפברואר השנה. ועכשיו שאוגוסט בפתח, נראה שהקשיים ממשיכים להיערם.

הכל התחיל מדיווחים על כך שכרטיסי RTX 3090 מבית EVGA הפסיקו לעבוד לחלוטין בעת משחק בגרסת הבטא של New World. על פניו, נראה שבעת המשחק כמות קטנה של כרטיסי מסך צרכה הספק חשמלי בכמות גבוהה מספיק כדי לפגוע בהם עד כדי הפסקת פעילות מוחלטת.

JayzTwoCents ניסה לגרום לאותה בעייה להתממש גם בכרטיס המסך שלו, ללא הצלחה, למרות שהוא ראה הספק מדאיג נצרך על ידי כרטיס המסך שלו. הוא דיווח כי מהמקורות שלו, נראה כי EVGA נהגו באבירות (או פשוט עמדו בתנאי האחריות שלהם) והחליפו את הכרטיסים בלי שאלות מיותרות מצידם. אמאזון אפילו יצאו בהכרזה רשמית שהמשחק בטוח לכרטיסי מסך, ולרגע נראה היה שכך עומד להיגמר הסיפור.

New World - Canon Firing
התמונה באדיבות Amazon Game Studios.

אבל אז הגיעה קהילת האינטרנט והציפה את הפורום של New World (ואת JayzTwoCents) בממצאים וראיות שלא הותירו ספק – משהו פה לא בסדר. ואכן, כבר ניתן למצוא תגובות מאת נציגים רשמיים של החברה בפורום, המודים כי מדובר ככל הנראה בבעייה של דרייבים והגבלות קצב פריימים, למרות שהסיבה האמיתית עדיין אינה ברורה, ולא בכל המקרים כרטיסי המסך ניזוקים עד כדי "טוטאל לוס".

אחת הסברות המובילות היא שאי הגבלת פריימים גורמת לכרטיסי המסך לצרוך הספק מעבר למה שהם מסוגלים לעמוד בו. ניתן למצוא אפילו הוראות שיכולות לעזור (אולי) למנוע את התופעה, אבל מכיוון שהסיבה האמיתית אינה ידועה כרגע, אני נמנע מלפרסם אותן עד שכולנו נדע טוב יותר מה באמת קורה ומה הדרך הנכונה לטפל בבעיה.

New World Co-Op
התמונה באדיבות Amazon Game Studios.

בסופו של יום, כולי תקווה שכולנו נוכל ליהנות בקרוב מהגרסה הרשמית והמלאה של New World. עד אז, נשאר לנו רק לקוות שהבעיה תטופל מהר, כרטיסי המסך שלנו יישארו שלמים והמשחק לא יתעכב. שוב.