ביקונקט, היבואנית, משווקת ומפיצה של מוצרי Belkin בישראל, משיקה את Belkin MagSafe, ליין המטענים האלחוטיים המהירים עבור ה-iPhone 12 ושאר מוצרי אפל התומכים בטעינה אלחוטית. חברת Belkin האמריקאית ידועה באיכות מוצריה, כאשר כל המוצרים שנראה פה (ורבים אחרים גם כן) הם MFi-Certifdied, כלומר מאושרים רשמית על ידי Apple לשימוש עם מוצריהם. מוצרי MagSafe מאפשרים טעינה מהירה וחיבור מגנטי חזק בין ה-iPhone 12 למטען או המעמד, אפילו דרך כיסוי טלפון, כפי שנראה בהמשך.

Belkin MagSafe 3-in1 Wireless Charger Announcement
מטען ה-3 ב-1. התמונה באדיבות ביקונקט.

Belkin MagSafe 3-in-1 Wireless Charger (WIZ009) – האח הגדול במשפחה

גולת הכותרת של ההשקה היא, ללא ספק, ה-Belkin MagSafe 3-in-1 Wireless Charger. מדובר במעמד טעינה אלחוטית הנאמן לשמו – ומספק אפשרות טעינה לשלושה מכשירים בו-זמנית. המכשיר מיועד להטענה של ה-iPhone 12 לצד אוזניות ה-Airpods ושעון ה-Apple Watch.

דגם ה-3 ב-1 (ה–WIZ009) יתמוך בטעינה אלחוטית מהירה (עד 15W הספק) ויוכל להטעין ניידי iPhone 12 ללא כיסוי, או כאלה המצויידים בכיסויים תומכי MagSafe. המחיר המומלץ לצרכן יעמוד על 749 ש"ח.

Belkin MagSafe 2-in1 Wireless Charger Announcement
מטען ה-2 ב-1. התמונה באדיבות ביקונקט

 Belkin MagSafe 2-in-1 Wireless Charger (WIZ010) – אותו הספק בחבילה קטנה יותר

בנוסף, מטען ה-3 ב-1 מושק יחד עם אחיו הקטן, ה-Belkin MagSafe 2-in-1 Wireless Charger. גם פה מדובר במעמד טעינה אלחוטית, שהפעם (ושוב בהתאם לשם) מספק אפשרות טעינה לשני מכשירים בו-זמנית. המכשיר מיועד להטענה של ה-iPhone 12 לצד אוזניות ה-Airpods (ומכשירים תומכי טעינה אלחוטית רבים אחרים).

גם כאן, דגם ה-2 ב-1 (ה–WIZ010) יתמוך בטעינה אלחוטית מהירה (עד 15W הספק) ויוכל להטעין ניידיiPhone 12 ללא כיסוי, או כאלה המצויידים בכיסויים תומכי MagSafe. שני הדגמים יגיעו עם נורת LED שתציג את מצב הטעינה של. האח הקטן מבין שני המטענים יגיע במחיר מומלץ לצרכן של 499 ש"ח.

Belkin MagSafe Car Mount with iPhone 12
מעמד הרכב עם iPhone 12 מוצמד. התמונה באדיבות ביקונקט.

Belkin MagSafe Car Vent Mount (WIC002) – מעמד מגנטי לכלי הרכב

המוצר השלישי המושק על ידי ביקונקט הוא מעמד טלפון נייד לרכב, המבוסס על טכנולוגיית MagSafe גם כן. המעמד יתחבר לתריסי המיזוג ברכב, ובאמצעות החיבור המגנטי החזק שמאפשרת הטכנולוגיה יחזיק את ה-iPhone שלכם בבטחה במצב portrait או landscape. שימו לב שזהו אינו מטען, אך המעמד יגיע עם מחזיק כבל ייעודי בחלקו האחורי שיאפשר לשמור על כבל ההטענה זמין ולחברו אל המכשיר שלכם בכל עת.

מעמד הרכב (דגם ה–WIC002) יחזיק בבטחה כל iPhone 12 ללא כיסוי, וגם כאלה המצויידים בכיסויים תומכי MagSafe. המחיר המומלץ לצרכן יעמוד על 239 ש"ח.