Hardsuit Labs כבר לא מובילים את הפיתוח של Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, משחק ההמשך שמעריצים רבים (ואני ביניהם) מחכים לו כבר שנים.

המפיצה Paradox Interactive הוציאה הודעה רשמית באתר המשחק ובחשבון הטוויטר שלו, בה היא מודיעה על ההחלטה שלה להיפרד מהארדסוט לאבס. במקביל, אותה הודעה מגלה לנו ש-Bloodlines 2 נדחה מעבר ל-2021 לתאריך לא ידוע.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 delay announcement

ההודעה הרשמית מתחילה בניסיון להרגיע את המעריצים, שחיכו לחדשות על המשחק כבר זמן מה: "החדשות הראשונות שיש לנו עבורכם הן שהמשחק Bloodlines 2 עדיין בפיתוח."

"דבר שני, הגענו להחלטה הקשה ש-Hardsuit Labs לא יובילו יותר את הפיתוח של Bloodlines 2, מה שאומר שלא נוכל לשחרר אותו במהלך 2021 כמו שתכננו. מכיוון שאנחנו עדיין לא מסוגלים להתחייב לתאריך יציאה חדש, החלטנו להפסיק ולקבל הזמנות מוקדמות של המשחק בזמן זה."

אז אלה הן החדשות הרעות. בשלב זה אנחנו לא יודעים למה הארדסוט לאבס פוטרו, מי יחליף אותם,או מה יעלה בגורלו של המשחק. מה שכן, נראה שהפרידה בין פרדוקס והארדסוט לאבס עברה (יחסית) חלק, לפחות לפי מה שהמפיצה רשמה בהודעה שלה:

"אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות כדי לכבד את להארדסוט לאבס על המאמצים שלהם, ולהודות להם על כל העבודה הקשה על הפרוייקט. הסטודיו עשה עבודה מדהימה בבניית יסודות המשחק, ואנחנו מקווים שהקהילה מעריכה את התרומה שלהם ל-Bloodlines 2."

אגב, זה לא הקושי הראשון שמשחק ההמשך נתקל בו. באוגוסט 2020, המפתחת פיטרה בפתאומיות את הכותב הראשי בריאן מיטסודה (Brian Mitsoda) ואת הבמאי קאיי קלוניי (Ka'ai Cluney). מעניין אם כעת, ש-Bloodlines 2 מחליף ידיים, השניים האלה יחזרו – אחרי הכל, מיטסודה הוא זה שכתב את המשחק המקורי.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 הוכרז במקור ב-2019, והיה אמור לצאת שנה שעברה על PlayStation 4, Xbox One ו-PC, עם גרסאות ל-PlayStation 5 וה-Xbox Series בעתיד הקרוב. במהלך 2020, המשחק נדחה בשנה ל-2021, אבל עכשיו אנחנו יודעים שהדחייה רצינית הרבה יותר.

האם המשחק ייצא ב2022? לא ברור… נאלץ לחכות בסבלנות עד שפרדוקס תחליט לשתף אותנו בעוד פרטים. אולי זה הזמן לחזור ולשחק את Vampire: The Masquerade – Bloodlines המקורי בפעם המיליון.