המפתחת Hardsuit Labs יחד עם המפיצה – Paradox Interactive הכריזו על Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 , משחק ההמשך למשחק התפקידים הטוב ביותר שסובב ערפדים (ואתם יודעים שזה נכון). המשחק עדיין בפיתוח ומתוכנן לצאת למחשב האישי ולקונסולות בשנת 2020.

החשיפה מגיעה היישר מ-GDC 2019 והיא לוותה בסרטון סינמטי מעולה שבהחלט לא מראה שום תמונות שקשורות למשחקיות:

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 הינו ממשיך אמיתי למשחק המקורי שיצא ב-2004. חברת Hardsuit Labs אפילו גייסה אליה את בריאן מיטסודה (Brian Mitsoda), המעצב והכותב של Bloodlines. הוא חוזר לכתוב את הפרק הבא בסדרה ועשוי אף להביא כמה מהדמויות שהיו חביבות האוהדים.

"כאשר Paradox הכריזו שהם רוכשים את הקניין הרוחני של World of Darkness, מיד התחלתי לחשוב על איך זה יהיה לחזור ל-Vampire: The Masquerade", אומר מיטסודה. "מטרתנו הייתה להעביר הלאה את הנושאים המאפיינים שהפכו את Bloodlines למיוחד – בפרט הסגנון, האטמוספירה וההומור האפל שלו – ואני חושב שמעריצי המקור יאהבו מה שאנחנו עושים ב-Bloodlines 2."

ב-Bloodlines 2, תשחקו כערפד שחדש בעסקי מציצת הדם, אחד שאומץ (שזה פשוט "הפך להיות ערפד", למי מכם שלא דובר בשפת World of Darkness) כנגד חוק הערפדים. עצם קיומכם מצית מלחמה בין קלאנים שונים שמנהלים את סיאטל, שם מתרחש המשחק. עליכם לבחור קלאן, לפתח יכולות על-טבעיות וליצור שותפויות מצמררות ולא בטוחות בעולם שמסתגל לבחירות שלכם.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 הוא על חברה של ערפדים, מלאת פוליטיקות וחוקים שנועדו הן להתחבא מעיני בני האנוש והן לשלוט בעולמם ככל הניתן. עליכם לציית לחוקי ה-Masquerade ולמצוא את האיזון בין הצורך לדם לבין האנושיות שלכם. אם תיכשלו לעשות כן, תהיינה תוצאות שתיאלצו לשאת.

אולם אין זה אומר שלא תוכלו לשחרר קיטור ולהוציא את הצד החייתי שבכם מפעם לפעם. המשחק מציג מערכת קרב מהירה ומבוססת לחימה בידיים חשופות, בה תוכלו להשתמש במערך של דיסיפלינות על מנת להיאבק באוייבים או להתחמק מהם לחלוטין. כל קלאן ערפדים יבוא עם סט של יכולות ייחודיות, למרות שאיך שתיאור המשחק מציג זאת, יהיה לכם יותר חופש מזה במהלך שידרוג הדמות.

Paradox כבר מתכננים להוסיף קלאנים חדשים לאחר השחרור, חינם אין כסף, שזו מחווה שמוסיפה נגיעה יפה למשחק. נכון לעכשיו, אנחנו לא יודעים אילו משבעת הקלאנים המקוריים יהיו זמינים מההתחלה, אך אנחנו מקווים שאחד מהם יהיה קלאן מאלקאוויאן (Malkavian) – פשוט כיף לשחק איתם.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 עתיד לצאת למחשב האישי ולקונסולות ברבעון הראשון של 2020. אם ערפדים זה לא הקטע שלכם, עדיין תוכלו לצפות למשחק התפקידים Werewolf: The Apocalypse.