חברת המשחקים NIS America הכריזה על מספר משחקים חדשים שהם יפיצו בעתיד הקרוב כחלק מאירוע NISA Showcase שנערך החודש.

Utawarerumono: Prelude to the Fallen

המשחק הראשון הוא Utawarerumono: Prelude to the Fallen. המשחקיות ב-Utawarerumono היא שילוב של טקטיקה בתורות עם אלמנטים של משחק תפקידים וקטעי Visual Novel בין הקרבות.

עלילת המשחק עוקבת אחר האקורו (Hakuoru), אדם שאיבד את זכרונו וצריך להסתדר בעולם חדש ומוזר, כאשר הרמז היחידי לעברו הוא מסכה מוזרה שהוא אינו יכול להסיר. במהלך המשחק פוגשים דמויות מגוונות שמצטרפות להאקורו במסע לסיים את הקונפליקטים הקורעים את הארץ ובדרך לגלות על עברו.

המשחק הוא רימייק מעודכן למשחק המקורי אשר מעולם לא יצא מחוץ ליפן. Utawarerumono: Prelude to the Fallen צפוי לצאת בתחילת 2020 ל-PlayStation 4 ו-PlayStation Vita.

Destiny Connect: Tick-Tock Travelers

Destiny Connect: Tick-Tock Travelers הוא משחק תפקידים בתורות שמתרחש בעיר Clocknee, שנמצאת בחגיגות לכבוד המילניום החדש.

במהלך החגיגה, הזמן עוצר באופן פתאומי, ומכונות משונות פולשות לעיר. אנחנו משחקים בתור הילדה שרי (Sherry) שביחד עם חברה פגראו (Pegreo) ורובוט המטייל בזמן בשם אייזק (Isaac), הם צריכים לגלות מה גורם לאירועים המוזרים בעיר.

המשחק נראה כמו חוויה טובה לכל הגילאים עם סגנון אנימציה חמוד ואני מחכה לשמוע עוד מידע עליו. Destiny Connect: Tick-Tock Travelers צפוי לצאת בסתיו 2019 ל-PlayStation 4 ו-Switch.

The Alliance Alive HD Remastered

The Alliance Alive HD Remastered הוא משחק תפקידים המתרחש בעולם שבו בני אדם חיים בדיכוי על ידי שדים. אנחנו אחראים על קבוצת מורדים שנעה בין היבשות בעולם בשביל לשחרר את בני האדם משלטון השדים.

המשחק מורכב מקרבות בתורות, ופיתוח היכולות של המרד באמצעות בניית מבנים וחלוקת המורדים שמגייסים ביניהם.

The Alliance Alive HD Remastered הוא רימייק מעודכן של המשחק המקורי שיצא לקונסולת ה-3DS של Nintendo, וצפוי לצאת ל-Switch, PlayStation 4 ו-PC בסתיו 2019.