על פי דיווחים הבוקר ב-The Wall Street Journal, חברת Nintendo עתידה להשיק שני דגמים חדשים עבור הקונסולה הניידת שלה, ה-Nintendo Switch. על פי אנשים המעורים בנושא, החברה רוצה לשמר את מומנטום המכירות של הקונסולה, שמכרה בסוף ינואר השנה כמות מצטברת של 32 מיליון יחידות!

על פי ספקי החומרה לחברת נינטנדו, שלטענתם נחשפו לאב הטיפוס של המודלים – גרסה אחת תציג יכולות גרפיות משופרות ביחס ל-Nintendo Switch המקורי. מודל זה מכוון לשחקנים הכבדים יותר, שמעט מאוכזבים מהיכולות הגרפיות שה-Nintendo Switch מציגה, במיוחד במצב ה-Dock שלה.

"על פי הדיווחים, החברה רוצה לשמר את מומנטום המכירות של הקונסולה"

אין פרטים רבים על החומרה הצפויה בקונסולה הניידת, אך על פי המקורות – מי שתספק את רכיבי התצוגה היא חברת Sharp, שהייתה אמורה לייצר את התצוגה עבור הגרסה שאנו מכירים, דבר שלא צלח בסופו של דבר.

הגרסה השנייה תציג יכולות פחותות יותר מהשתיים האחרות (הקיימת והמחוזקת), ומיועדת לשחקני קאז'ואל (מזדמנים), ועל פי נינטנדו היא מיועדת לתפוס את מקומה של ה-3DS המזדקנת. נתון זה מסתדר עם הדעיכה בקצב יציאת המשחקים, והעובדה שמשחק ה-Pokémon האחרון שיצא ל-3DS היה ב2017.

לא ברור עדיין כיצד נינטנדו מתכוונת להוזיל את העלויות של הקונסולה, אבל ככל הנראה היא לא תכלול רכיבים מסויימים הקיימים ב-Nintendo Switch הרגיל, כגון מנועי רטט.

עם כל הכתוב לעיל, על פי המקורות – אסור לנו לחשוב שהגרסה המחוזקת תהיה זהה בקונספט שלה למה ש-Sony ו-Xbox עשו עם ה-Playstation 4 Pro וה-One X. או, שהגרסה הזולה תהיה בסגנון ה-Vita.

הצפי להוצאת המודלים החדשים של הקונסולה הוא עוד הקיץ הזה, ולהזכירכם – תערוכת E3 2019 מתקרבת אלינו בצעדי ענק.

אם נחבר זאת יחדיו עם ההערכות המבוססות היטב על כך ש-Microsoft הולכת להכריז על חומרה חדשה בתערוכה הקרובה (זאת לאחר אישור מפי Phil Spencer כי הדור הבא כבר בעבודה, בתערוכה הקודמת), העובדה ש-Sony תיעדר מהתערוכה ותקיים אירועים משלה, וההצטרפות של Google לשוק עם ה-Stadia – צפוי לנו מבול של ממש בתערוכה המתקרבת!

נזכיר לכם כי ממש לאחרונה חברת Nintendo פתחה נציגות רשמית בישראל. עד כה לא התקבל מידע מהנציגות הישראלית.