חברת ASUS ישראל מביא לארץ הקודש את דגמי הלפטופ החדשים שהוצגו בכנס CES 2021, וכבר מפרסמת מחירים ותאריכי זמינות למחשבים הניידים, הן המשרדיים, והן מחשבי הגיימינג שתכל'ס הכי מעניינים.

כנס העיתונאים שערכה ASUS ישראל ביום שלישי ה-26 לינואר, 2021 נעשה ברשת כמו שכולנו כבר מכירים.

כל מי שעוקב אחרי הסיפורים שלנו כבר יודע ששנת 2020 היתה שנה חזקה מאוד לעולם הגיימינג בפרט אבל לעולם המחשבים בכלל. הקושי של פסי הייצור לעמוד בדרישה הגדולה למחשבים ולחומרה השפיעה על כולנו. מגיפת הקורונה פגעה בכושר הייצור של הקונסולות החדשות ושל כרטיסי המסך החדשים של Nvidia. גם המחשבים האישיים התקשו לעמוד בביקוש הרב, ופה ראינו את הרתמותה של ASUS כדי לסייע לישראל לקבל מחשבים. הם הצליחו להגדיל את כמות המחשבים שמגיעים לישראל בעזרת הרבה עבודה קשה, אז קודם כל סחטיין לאנשים ב-ASUS ישראל על המאמצים הכבירים לעמוד בביקושים למרות המחסור העולמי.

מנכ"ל החברה, רע קורנבליט, הציג את דגמי 2021 שיגיעו לארץ, נוכל לראות את דגמי UX363 ו-UX371 שהם מחשבים משרדיים שפחות מעניינים גיימרים, אבל החברה הולכת לייבא לארץ ROG Flow X13 ואת ROG Strix שמגיע בגודל 15 אינץ' ו-17 אינץ'. סיקרנו בהרחבה את המוצרים הללו כשהם הוצגו בתערוכת CES האחרונה, ודיברנו על המסכים החדשים, והטכנולוגיות החדשות שמגיעות יחד עימם.

בנוסף לכך, יגיע לארץ ההתקן החדש והקומפקטי לכרטיסי מסך שהוצג אף הוא בכנס CES 2021, ויגיע יחד עם הניידים החדשים. 

מה שאותי אישית הכי עניין, אולי כי לא פירטו עליו בכלל, זהו מכשיר (או סדרת מכשירים) סלולרי חדש שהחברה תציג במהלך השנה. כרגע אין מידע רשמי על הטלפונים של ASUS ROG אלא רק שמועות המציגות 64MP מצלמה ומעבד SnapDragon 888 שאמור לתמוך בקצב ריענון של 120Hz, נתון די מרשים למכשיר סלולרי. שמועות לא מאומתות גורסות כי הוא עתיד לצאת ביולי 2021, ומנכ"ל החברה הבטיח כי הוא יחשף במהלך השנה, מה שתואם את השמועות. בכל מקרה נחכה עוד קצת למידע רשמי. 

אלה המחירים הרשמיים של ASUS ישראל, לשאר הפרטים ניתן לגשת לאתר העולמי של ASUS כאן.

rog israel prices