יחד עם מכשירי Samsung Galaxy S21 ו-S21 Plus, הכריזה אתמול סמסונג גם על דגם Galaxy S21 Ultra, שמביא לשולחן עוד כמה דברים שממקמים אותו בטופ של ההיצע השנתי שלהם.

כמו שני הדגמים הפשוטים יותר, גם במכשיר האולטרה תהנו ממסך AMOLED 2X עם חדות מסך גבוהה, צבעוניות חיה ובועטת וקצב רענון דינמי, הפעם בטווח גדול יותר של 10Hz ל-120Hz לעומת שאר מכשירי S21 המתאפיינים בטווח של 48Hz-120Hz.

בעצם, ה-Galaxy S21 Ultra עושה כל מה ש-Galaxy S21 עושה, אך יותר טוב. העיצוב אולי נשמר פחות או יותר אותו דבר (אחרי הכל, מדובר באח הגדול של סדרת הדגל), אך דגם האולטרה לוקח את העניינים צעד או שניים קדימה.

נתחיל עם גולת הכותרת – המצלמות. במכשיר האולטרה יש לא פחות מ-4 מצלמות בסך הכל, הכוללות מצלמת 12 מגה-פיקסל בעלת זווית רחבה, מצלמת 108 מגה-פיקסל בעלת זווית רחבה וכן שתי מצלמות טלפוטו 10 מגה-פיקסל. כל זה נותן לכם כוח צילום מטורף שיכול לקלוט את הפרטים הקטנים ביותר.

סדרת S21 עושה שימוש רב בבינה מלאכותית בניתוח ועיבוד הקלט מעדשות המצלמות, מה שנותן לכם אפשרות לקבל תמונות מדהימות כמעט בכל תנאי תאורה ודרך. כן, דרך – לבינה המלאכותית יש מייצבי תמונה שיעזרו לכם לצלם סרטונים חלקים יותר מתמיד גם אם ידיכם רוטטות מהתרגשות, או לצלם תמונת סטילס ממוקדת תוך שימוש בזום של פי 100.

בנוסף לכל אלו, המכשיר מצויד בחיישן לייזר שעוזר במיקוד התמונה ומסייע לסינרגיה בין העדשות השונות כדי שכל תמונה שתצלמו תהיה מוצלחת. אם תרצו לצלם בלילה או במקום חשוך, הבינה המלאכותית תעזור לכם לקבל תמונה ברורה עם מצב הלילה המיוחד שמלביש מספר תמונות אחת על השנייה ומנתח אותן לכדי תוצאה משביעת רצון. ואם חשבתם ש-10 מגה-פיקסל של המכשירים הפשוטים בסדרה זה מדהים יחסית למצלמת סלפי, חכו עד שתשתמשו במצלמת ה-40 מגה-פיקסל של ה-Galaxy S21 Ultra.

אולי הסוד שמאפשר את כל הדברים המטורפים הללו הוא מעבד ה-5nm של המכשיר, שמאפשר יכולות עיבוד גבוהות בהרבה בהשוואה לדור הקודם של המכשירים. זוהי פעם ראשונה שסדרת גלקסי משתמשת במעבד מסוג זה, וזה בהחלט מסביר את הקפיצה האדירה ביכולות.

מכשיר האולטרה זוכה גם הוא בחיי סוללה מעולים של מעל 24 שעות, זמני טעינה קצרים (באופן חוטי ואל-חוטי) ובקישוריות ברמה גבוהה וכמובן ה-Game Booster שישדרג לכם את חווית הגיימינג במובייל. כמו כן, המכשיר אף מאפשר שימוש ב-S Pen הייחודי של סמסונג, או בכל עט אלקטרוני תואם Wacom.

המכשיר יושק יחד עם שאר הסדרה ב-4 לפברואר, 2021, ותוכלו להזמין אותו מראש כבר עכשיו.