אם לא שמעתם עדיין על סדרת מוצרי Asus ProArt, אשתף כי הסדרה החלה את דרכה בשנת 2011 כשהדגש בסדרה כולה הוא על ביצועים לצרכנים שעובדים בתחום הדיגיטל, צילום וגרפיקה. עיקר הפוקוס של סדרת ProArt היא לאפשר למעצבים ויוצרים שימוש בכלים שונים ומגוונים שמאפשרים נוחות עבודה המותאמת אישית.

באירוע שהיה ביום חמישי השביעי בינואר, הם הציגו את המחשב החדש בסדרה בשם Asus ProArt PA148CTV. במהלך התצוגה, המפתחים הדגישו כמה חשוב היה להם לעצב מוצר שיסייע למעצבים, צלמים ויוצרים לסחוב כמה שפחות ציוד ובכל זאת להגיע למקסימום יכולות בעבודותם.

Asus ProArt display PA148CTV

מדובר במסך בגודל של 14 אינץ', דק למדי, קל לנשיאה ומשקלו 740 גרם בלבד. המסך הינו מסך מגע ומגיע עם עט (פרודוקטיביות מישהו?) ובחלקו האחורי יש מעמד שניתן לסדר בין 15 ועד 75 מעלות לנוחות מיטבית כאשר משעינים אותו על השולחן כדי לעבוד. חברת ASUS כמובן הדגישה שהמוצר הזה מיועד ליוצרים של תוכן דיגיטלי באיכות גבוהה ולכן התחייבה לדיוק צבעים של 100%.

החיבורים הקיימים עליו הם שתי כניסות USC type C, חיבור אחד של Micro HDMI וכמובן חיבור חשמל. נוסף לאלו, בחלקו האחורי תמצאו חייגן בשם Asus Dial. הוא יכול להיות מותאם אישית, ובאמצעות לחיצות וסיבוב נוכל לבחור אילו פעולות לבצע איתו. מטרתו היא להקל עלינו את השימוש והחלק מהרשים בו שנוכל להתאים סט לחיצות ובחירות בכל תוכנה בה נעשה שימוש ושנפרד. כלומר, אם נעשה שימוש בפוטושופ נוכל לבחור מספר ספציפי של אפילקציות לעשות באהן שימוש בתוך הפוטושופ וברגע שנעבור לחלון אחר של תוכנה אחרת, תהיה לנו האפשרות לנצל את אותו פאנל לחיצה אך פונקציות שונות בהתאם לאפליקצייה עליה אנו עובדים.