בהמשך להכרזות מרובות שיצאו מהמפתחת Asus, נהופתענו לגלות שהחברה מתכננת להיכנס לשוק חדש לגמרי (מבחינתה), ולשווק מקרן נייד קטן, בגודל של כוס קפה, ה-ASUS ZenBeam Latte

רבים מאיתנו שאוהבים לצפות בסרטי קולנוע, או סתם לצפות בסירטונים ביוטוב, היו שמחים לאפשרות לראותם על מסך גדול או לכל הפחות להקרין על הקיר. כיום זה לא באמת אפשרי, שכן מרבית המקרנים הקיימים כיום בשוק או יקרים מידי או גדולים ומרושלים עם איכות בינונית.

חברת Asus ככל הנראה הצליחה לשפר את חווית הגודל של מקרנים כאלו עם מקרן קטן וחמוד שהיא עומדת להשיק בשם ZenBeam Latte. המכשיר הקטנטן מעוצב גם בצורת כוס בנראות אך הוא מכוסה בבד, גודלו והכיסוי שלו ככל הנראה מה שמאפשרים לו להיות כל כך נייד.

יכולת ההקרנה שלו היא באיכות 720P, לרוחב שבין 40 ל-120 אינץ' שזה בין כמטר לכ-3 מטרים בערך, ועל מנת לצפות באופן המיטבי ביותר, יהיה עליכם לשהות בחדר חשוך לחלוטין, אחרת זה לא ממש יעבוד. חיי הסוללה שלו היא בערך כ-3 שעות שזה מושלם לצפייה בסרט. ואם נרצה לעשות בו שימוש רק כרמקול, חיי הסוללה שלו יכולים לעבור את ה-12 שעות עם רמקול בעוצמה של 10W.

טרם הוכרז מחיר או תאריך השקה רשמי עבור ה-ASUS ZenBeam Latte, אך על פי החברה, הוא כנראה יושק לקראת אמצע-סוף השנה הנוכחית (Q3-Q4). יכול להיות מעניין במיוחד לראות מקרן שמיוצר ע"י ASUS, שבטח תנסה להכניס טוויסט יחודי, ולהפוך את המקטן למשהו מעט לא סטנדרטי, כך שיוכל להתבלט.